Grup Gallo va informar aquest dilluns que recorrerà la geografia espanyola a la recerca de la família "més sopera". Mitjançant un concurs en xarxes socials interpel·la les famílies més soperes a presentar la seva candidatura a través d'un concurs en el perfil d'Instagram de la companyia (@pastasgallo).

La família guanyadora, que es coneixerà el 3 de març en el marc del Dia Mundial de la Sopa, rebrà brou i pasta de sopa Gallo gratuïtament durant un any, com a obsequi i reconeixement "pel seu amor cap aquest aliment". Amb aquesta iniciativa, Grup Gallo cerca "no només ressaltar la importància cultural de la sopa en la societat espanyola, sinó també retre homenatge a aquelles famílies que han convertit aquest plat en un pilar fonamental de la seva vida quotidiana".

Grup Gallo vol posar de relleu com la sopa s'ha convertit "en un vehicle de connexió emocional, transmetent no només el sabor de la tradició, sinó també els valors familiars i l'arrelament a les arrels culturals i gastronòmiques. La iniciativa pretén crear una plataforma on les històries d'amor per la sopa es comparteixin i celebrin, demostrant com aquest aliment ha teixit, al llarg del temps, una trama d'experiències i moments inoblidables en la vida de moltes persones."

Amb poc més d'un any d'experiència en la categoria dels brous, Grup Gallo ha aconseguit un 2,4% de quota en aquest segment. Al llarg d'aquest 2023, el consum de vins industrials ha crescut un 7% a Espanya, sent Grup Gallo un nou actor que, segons va indicar, "ha revolucionat la partida. Amb l'entrada de la companyia a aquest nou mercat, Gallo ha aconseguit generar un incremental d'1 milió d'euros en la categoria en els seus quatre primers mesos, convertint-se en el segon fabricant amb més penetració (3,7%)".