La Fageda, el projecte d'economia social conegut per la integració sociolaboral de persones de col·lectius vulnerables, obre les portes dilluns vinent d'una 'pop-up store' o botiga temporal en la Gran Via de Madrid, número 46, en la qual donarà a provar els seus iogurts.

Segons va informar La Fageda aquest dijous, l'espai es va inaugurar aquest dijous amb la participació de Sílvia Domènech, directora general de La Fageda, i Francesc Galí, director de Màrqueting i Comercial, qui va destacar "la importància d'apropar el nostre projecte social i els nostres productes a Madrid, territori estratègic per a La Fageda."

La iniciativa pretén divulgar la seva tasca i els seus "extraordinàriament diferents" iogurts a Madrid, un mercat en el qual va desembarcar fa poc més d'un any.

Durant cinc dies, els visitants podran conèixer les claus i l'evolució d'aquest projecte social, que atén i acompanya a persones en situació de vulnerabilitat gràcies a la producció de iogurts i postres lactis, entre altres múltiples activitats. L'espai pretén crear una experiència immersiva per a tots els que vulguin apropar-se, amb l'objectiu de compartir els valors de La Fageda i que puguin provar els seus productes.

A la botiga es realitzaran sortejos i concursos diversos. L'espai acull un iogurt gegant a tall de 'photocall', una ruleta amb premis i un concurs per a un cap de setmana al Parc Natural de la Zona Volcànica de La Garrotxa, llar de La Fageda. Els visitants també podran degustar els iogurts de La Fageda, que des de principis de 2023 també es comercialitzen a la Comunitat de Madrid a través de BM Supermercats, AhorraMas, El Corte Inglés, Suma i Supermercats Plaça.

A la botiga, La Fageda posarà èmfasi en la seva "extraordinària diferència", el concepte que defineix el seu nou posicionament al mercat. És un concepte que sumeixi de cinc atributs que cimentan el posicionament de La Fageda: El propòsit com a projecte al servei de persones en situació de vulnerabilitat (persones amb trastorns mentals, discapacitat intel·lectual i altres en risc d'exclusió), el compromís com a empresa social sense ànim de lucre, la seva singular història que arrenca en les condicions de vida dels hospitals psiquiàtrics, la seva ubicació a l'emblemàtic bosc de la Fageda d'en Jordà al Parc Natural de la Garrotxa i la qualitat dels seus productes.

Amb aquesta activació, La Fageda busca continuar guanyant protagonisme a Madrid, territori en el qual va desembarcar fa menys de dos anys amb les referències grec, natural, maduixa i llimona a les quals s'han afegit el iogurt natural sense lactosa i el flam de vainilla. Els seus iogurts són referents a Catalunya, amb una quota en valor del 7,4% al terme de 2023 i una producció de més de 86 milions d'unitats de iogurts i postres làcties. Ara, La Fageda busca continuar creixent a Madrid amb l'objectiu d'apuntalar i expandir el seu projecte social per continuar atenent a col·lectius amb necessitats especials.