L'operadora mòbil catalana Parlem està fent molt bona feina. N'és prova el fet que el darrer estudi de l'Organización de Consumidores y Usuarios (OCU) sobre la satisfacció dels clients de les teleoperadores situa Parlem com a número 1 en satisfacció del client i en servei mòbil. A més, posiciona la companyia com a número 2 en fibra. L'estudi de l'OCU se centra en la satisfacció dels usuaris respecte a cinc aspectes diferents: telèfon fix, telèfon mòbil, internet a casa, internet al mòbil i televisió de pagament. 

Així doncs, Parlem ocupa la primera plaça en satisfacció del client i en servei mòbil. Per darrere, es troben Pepephone i O2. Pel que fa a les multinacionals, Movistar és la millor posicionada. Una de les conclusions extretes de l'enquesta de l'OCU és que, més enllà del fet que Parlem és el grup de telecomunicacions més ben valorat, les operadores de telefonia mòbil més petites estan millor valorades que les grans marques.

Respecte a la valoració dels serveis de fibra, Parlem és la segona millor valorada per darrere de Simyo, amb 86.

Sens dubte, aquesta és una gran notícia per a Parlem, que d'aquesta manera ha vist recompensada el seu gran esforç per oferir la millor atenció possible al client. Aquest reconeixement pren encara més valor si tenim en compte que l'operadora, amb només nou anys de vida, ha de batallar contra grans companyies que tenen una trajectòria molt més llarga.

Quant a les plataformes, Filmin i Disney+ són les dues amb més bona acollida.

Finalment, l'estudi recull que el públic destaca Filmin per la seva "diversitat i qualitat del seu contingut".