La banca s'està adaptant ràpidament al protocol acordat per les patronals bancàries, el Banc d'Espanya i el Ministeri d'Economia per a la inclusió financera dels grans, que sorgeix, arran de la campanya promoguda pel jubilat Carlos San Juan: "Soc gran, no idiota" per aconseguir una millor atenció de les entitats bancàries.

Ampliació d'horaris i tracte preferent 

Les mesures passen per l'ampliació de l'horari d'atenció presencial o el tracte preferent per als més grans a les sucursals en entitats com Caixabank, Santander o ABANCA.

Però també de crear figures com el "conseller sènior", un assessor especialitzat en atenció de majors que ja han implementat en CaixaBank, l'entitat que ha anat més enllà del protocol. A més, aquest banc s'ha compromès a no tancar oficines en municipis que únicament disposen d'una entitat bancària.

CaixaBank també reforçarà el servei d'oficines mòbils, un bus que recorre petites poblacions.