Si parlem d'abrics, podríem passar hores descrivint les diferents opcions que hi ha al mercat i que poden oferir-te les diferents marques de roba. Però si volem parlar de diferència, sens dubte hem d'esmentar aquest abric 3 en 1 de H&M.

Protecció en tota hora

Es tracta d'un abric embuatat que té llesta d'esperen en H&M perquè és un abric 3 en 1 que, a més, protegeix del fred com gairebé cap.

El primer que has de saber és que es troba disponible en color caqui, així que va pràcticament amb tots els estils i podràs combinar-lo amb tot el que se t'ocorri. El disseny està compost per dues peces d'hivern: una parca midi i una armilla, les quals es poden portar per separat o en conjunt si així ho desitges.

Abric 3 en 1

Abric 3 en 1

Si parlem de l'abric, has de saber que és un disseny llarg que a més té coll elevat per protegir-te al màxim durant els dies més freds. La seva cremallera et permet tancar-lo per complet ja que es troba en la part davantera.

Alhora resulta bastant còmode, ja que el seu disseny d'espatlles caigudes i amb elàstic als punys et permet ajustar-lo amb facilitat i que vagis com si res a qualsevol part. També compta amb butxaques en els laterals per protegir les teves mans si així ho desitges.

D'altra banda, l'armilla es manté a to i explica també amb un estil embuatat per brindar uniformitat si vols utilitzar-los junts. L'armilla inclou la caputxa folrada i que a més té visera per brindar-te protecció i visibilitat alhora.

La pengi complet compte amb un teixit resistent i folre que evita que la humitat entre al teu cos. Pots ajustar-lo al teu coll amb facilitat ja que compta amb botons a pressió.

Les talles en les quals pots trobar-los són molt variades, ja que van des de la XS fins a la XXL i per fer-te amb el deures mantenir-te alerta al seu anunci en botiga, ja que probablement duri molt poc en existència.

Si vols ser una de les que es quedi amb aquest abric, llavors et diem que has d'apartar 80 euros per poder tenir-lo al teu armari com més aviat millor.