Un dels grans triomfs de Mercadona ha estat el de convertir-se a la cadena de supermercats líder al nostre país apostant per les seves marques blanques. Els valencians van entendre que una molt bo manera de potenciar el seu èxit a nivell nacional passava precisament per anar a la contra del que habitualment feien altres cadenes i fer d'Hacendado, Bosque Verde i Deliplus tres marques blanques de referència a Espanya.
La idea no era cap altra que la de fer d'elles marques molt ben valorades pels seus clients no tan sols pel seu baix preu, una mica comú en aquest tipus de marques, sinó també per ser marques de qualitat.
Una aposta que ha resultat ser més que guanyadora. I és que, com bé saben els i les que van als seus supermercats, la gran majoria dels seus productes formen part d'alguna d'aquestes després de marques.
La OCU situa la llet semidesnatada de Mercadona en el número u
Però ull perquè a Mercadona pot presumir no tan sols de les bones valoracions dels seus 'caps', que és com denominen els seus clients de forma interna a la cadena, sinó també de la OCU, l'Organització de Consumidors i Usuaris.
La llet de Mercadona que triomfa en l'estudi de la OCU - Mercadona
No és que sigui un secret que, davant de la cada vegada més oferta de productes al mercat, són molts els que tenen molt en compte els resultats dels estudis de la OCU, entre altres coses perquè són estudis objectius.
En aquest sentit, la OCU ha optat per fer un estudi de les millors llets semidesnatades (les més consumides a Espanya), i ha situat la llet semidesnatada d'Hacendado, que té un preu de 0,65 euros l'envàs d'un litre, com la millor amb una puntuació de 78 sobre 100, la qual cosa la converteix en la compra mestra segons l'organització. A la de Mercadona li segueixen en aquest top 5 la llet semidesnatada d'El Buen Pastor, Clesa Bienatur, Llet Nostra i Beyena.