A Leroy Merlin saben perfectament que, encara que ara estiguem en el ple hivern, no són precisament pocs els que ja estan planejant com fer de la seva casa un lloc més còmode i confortable de cara a l'estiu.
És per això que, entre altres coses, a la cadena francesa ja han començat a promocionar les vendes de certs productes específics de l'època de les bones temperatures. Un bon exemple d'això és l'hamaca per al jardí o terrassa, però segurament el que més crida l'atenció ara és un producte que s'acaba esgotant cada any. I no precisament perquè sigui low cost.
No és cap altre que el robot per a piscines, un robot neteja fons que tots i cada un dels i les que tenen la sort de tenir una piscina a casa seva saben molt bé que és imprescindible.
De fet, sabent que molts van cap a ells quan realment l'estiu s'apropa i que llavors en certes ocasions l'estoc ja s'ha acabat, a la cadena francesa han optat per posar-lo ja a la venda i, de passada, fer-ho amb un descompte molt interessant.
El robot neteja fons de piscina que ja venen a Leroy Merlin
No és cap altre que el Robot neteja fons DOLPHIN Triton terra/paret/flotació TG, un robot neteja fons que, com bé podem veure a la botiga online de la cadena francesa, compta ara amb un descompte de ni més ni menys que el 35 per cent.

El Robot neteja fons DOLPHIN Triton terra/paret/flotació TG que venen a Leroy Merlin - Leroy Merlin
Així, el seu preu ha passat de 999 euros a 649 euros, pel que és molt probable que, sobretot els més previsors, optin per aprofitar aquesta promoció i aconseguir un d'ells ara que compta amb aquest descompte de 350 euros.
Entre les seves característiques, apunten a Leroy Merlin que aquest robot és "recomanat per a tota mena de piscines amb fons pla, pendent suau o compost i revestiment de formigó," que "el seu cicle de neteja de 3 hores", que "és perfecte per a piscines de fins a 12 m de llarg" i que "neteja terres, parets i línia de flotació".