WhatsApp està preparant una nova funció que pot canviar per complet l'experiència d'ús de l'aplicació. És cert que és una cosa disponible en altres apps com iMessage d'Apple, Facebook o, més recentment, Telegram, però ja sabem que WhatsApp és l'app de missatgeria més utilitzada i la seva repercussió és major. Parlem de les reaccions als missatges, que han tornat a deixar-se veure a la beta de l'app.
Una nova publicació de WABeatInfo, el mitjà que millor coneix l'app, es parla dels canvis introduïts en l'última beta de WhatsApp Messenger, la versió 22.2.72. I tal com descriuen, i pots veure en una captura de pantalla, aquesta versió inclou nous interruptors en els ajustos de les notificacions per controlar si volem o no ser notificats quan algú reaccioni als nostres missatges.
Els ajustos a les reaccions de WhatsApp ja es deixen veure
Com pots veure en aquesta captura de pantalla, ara pots administrar quan has de rebre notificacions de reaccions, per a xats i grups individuals, i quin to reproduir quan rebis aquestes notificacions. Malauradament, encara no és possible reaccionar als missatges, però el fet que sigui possible administrar aquesta configuració suggereix que les reaccions dels missatges estaran disponibles molt aviat.
Les reaccions arribaran a WhatsApp molt aviat
Encara que pel moment les reaccions no estan disponibles a la beta de WhatsApp, ja són diverses les pistes que l'app ens va deixant. És probable que no sigui una funció que es llanci per a tots els usuaris de la veïna beta, ja que probablement no funcioni amb la resta d'usuaris de WhatsApp que no tinguin la beta instal·lada.
Per tant, és possible que ens trobem amb aquesta nova funció en una pròxima actualització de l'app oficial, només falta que WhatsApp acabi el seu desenvolupament.
WhatsApp es troba en aquests moments provant moltes millores en la seva aplicació beta. Imatges d'usuari en les notificacions, possibilitat d'escoltar àudios fora del xat i un nou disseny de la llista de xats són només algunes de les funcions que aviat podrien llançar-se.
