Si no saps què veure avui, et proposo una nova sèrie de ciència-ficció que combina l'humor i l'acció que acaba d'estrenar-se. Una sèrie aclamada per la crítica que ha pogut visualitzar els primers episodis de la seva primera temporada i que està llesta per conquerir el gran públic ara que ja es troba disponible en streaming.
Matabot (Murderbot) és la nova sèrie que arriba avui a Apple TV+
Murderbot, espanyol "Matabot", està basat en el primer llibre de la sèrie Murderbot Diaries de Martha Wells, "All Systems Red". Es tracta d'una nova sèrie de ciència-ficció que segueix un androide amb consciència pròpia que es fa anomenar a si mateix "Matabot". Malgrat estar dissenyat per protegir humans, prefereix veure sèries en lloc d'interactuar amb ells.
No obstant això, es veu obligat a implicar-se quan sorgeixen amenaces reals. Al llarg de la història, Matabot lluita per entendre la seva llibertat acabada d'adquirir i el seu lloc en un món dominat per corporacions. La sèrie combina acció, humor i una profunda reflexió sobre la identitat i l'autonomia.
És una sèrie que arriba amb grans crítiques, adquirint en aquests moments un 98% de puntuació de la crítica a Rotten Tomatoes. Per la qual cosa crec que és una sèrie a la qual cal donar una oportunitat:
- Nick Hilton - Independent: "Un joc. La capacitat de Skarsgård per combinar la seva bona aparença de líder cisellat amb un sentit de l'humor molt ximple (recentment utilitzat amb bon efecte a Succession) fa de Murderbot un rellotge agradable i lleuger".
- Lili Loofbourow - Washington Post: "És un espectacle decididament ximple, però un en què Skarsgard, que interpreta tan brillantment homes sociòpates, retrata una màquina de matar desmanegada però d'ulls tous amb molta "humanitat" ansiosa".
- The Hollywood Reporter: "el més important en la primera temporada és desenvolupar afecte pel seu personatge principal i no per un conjunt profund o un ric univers de ciència-ficció. En aquest sentit, Skarsgard fa que Murderbot sigui un èxit".
«Matabot», sèrie basada en la saga de Martha Wells de novel·les supervendes guanyadores de premis Hugo i Nebula, és un thriller de ciència-ficció amb tocs de comèdia sobre un androide de seguretat horroritzat per les emocions humanes però atret pels seus clients més vulnerables. Matabot ha de camuflar el seu lliure albir i completar una missió perillosa quan l'únic que vol és que el deixin sol per veure telenovel·les futuristes i descobrir quin és el seu lloc a l'univers.
Si t'animes a veure-la, recorda que pots veure Apple TV+ gratis en aquests moments ja que hi ha nombroses promocions actives per veure aquesta o una altra de les grans sèries de ciència-ficció que hi ha a Apple TV+, o la futura sèrie de Jude Law i Andrew Garfield o la nova de Gordon Ramsay.
Apple TV+ ha crescut molt en els últims temps i tenim grans sèries molt aclamades per la crítica i pel públic. Sense oblidar-nos del que està per venir, com l'esperada pel·lícula de la F1 amb Brad Pitt. Cada setmana s'hi sumen novetats a un catàleg que, tot i que no pugui competir amb el d'altres plataformes, ja és prou gran com per tenir sempre alguna cosa a veure.
