Tots coneixem els productes actuals que Apple comercialitza actualment. L'iPhone, l'iPad, l'Apple Watch i els equips Mac, entre d'altres, estan posicionats al capdamunt dels seus respectius sectors de mercat. Però, d'altra banda, no tothom coneix alguns dels productes que Apple venia fa més d'una dècada... ni aquells productes relacionats amb la companyia que venen altres marques de tercers.

En aquest article farem un petit tour mostrant una raríssima selecció de els productes d'Apple més estranys i esperpèntics. Des de samarretes fins a navalles suïsses, passant per paraigües, cotxes de joguina, tovalloles i tota mena de productes. Acompanya'ns i al·lucina amb aquests productes d'Apple!

Samarretes, vambes, paraigües, navalles suïsses i altres productes rars d'Apple

Aquesta selecció de productes és molt exclusiva. La immensa majoria d'aquests productes no estan disponibles a la botiga d'Apple i ni tan sols en plataformes de compravenda de productes de segona mà. És més, algunes d'aquestes excentricitats únicament es poden aconseguir a través de subhastes. Finalment, has de tenir en compte que no tots ells són productes oficials de la companyia. Vols saber de quins productes es tracta? Mira, mira!

Unes sabatilles

Versace va voler redissenyar les sabatilles retro d'Apple

Durant la dècada dels anys 90 Apple va llançar al mercat unes sabatilles de color blanc amb el logotip de la poma amb els colors de l'arc de Sant Martí. Avui dia el seu preu s'ha revaloritzat a tal escala que són pràcticament impossibles d'aconseguir. Fa uns anys el seu preu de sortida era de 15.000 dòlars en una subhasta, assolint una licitació final de 30.000 dòlars. Per unes sabatilles!

Més recentment, Apple es va unir a Versace per a recuperar el disseny d'aquestes curioses sabatilles d'Apple. I el cert és que, malgrat la seva senzillesa, tenen força estil. ¿Un preludi de l'icònic concepte minimalista del disseny dels productes actuals d'Apple?

Un rellotge analògic

Apple va llançar un rellotge analògic el 1995

Apple també va iniciar la comercialització oficial d'un rellotge analògic el 1997. Així és, el primer Apple Watch era un rellotge analògic i tenia icones que giraven per la seva esfera.

No obstant això, existeixen altres versions del rellotge d'Apple, sent la primera un rellotge amb una carcassa de color blau i manetes de color verd i vermell. Dos mesos després del llançament d'aquest rellotge analògic, Apple estava acabada. Necessitaven un miracle per revitalitzar el seu negoci. I va succeir. Steve Jobs va tornar a Apple.

Durant els anys següents la companyia va llançar al mercat ordinadors de colors, ratolins circulars, portàtils, telèfons d'alumini i, curiosament, el que coneixem avui dia com l'Apple Watch.

The Apple Collection

Peces de roba de The Apple Collection

La col·lecció de moda d'Apple era tot el que una companyia com Apple no havia de ser. Deixava entreveure com que alguna cosa no anava bé. Simplement era estrany. No tenia cap mena de sentit.

The Apple Collection constava d'una àmplia col·lecció de productes de moda com samarretes, bosses de mà, maletins, pantalons i... fins i tot cotxes de joguina! No tenia sentit, i tot i així, allà hi eren. Hi havia paraigües, tasses de cafè, tovalloles i tota mena de productes esperpèntics en una era, si més no, molt "fosca" de la companyia. Tot això va succeir el 1987, després de la marxa de Steve Jobs.

Pots veure algunes de les pàgines del catàleg de The Apple Collection a continuació:

Apple venia maletes, rellotges, bosses de mà, paraigües i fins i tot cotxes de joguina

Fins aquí la selecció d'articles d'Apple més rara de la història de la companyia. Ningú sap per què es van decidir a llançar aquest tipus de productes al mercat. Sigui com sigui, el cert és que alguns d'ells tenen el seu encant!