Segueix la polèmica entorn de l'adquisició de Twitter per part d'Elon Musk. El CEO de Tesla no solament planeja introduir un sistema de pagaments per la verificació de comptes, sinó que també hauria sospesat la possibilitat de forçar els usuaris a pagar per usar Twitter.
Existeix un elevat percentatge d'usuaris de Twitter que es mostren molt disconformes amb les polèmiques decisions d'Elon Musk, tant és així que molts d'ells es plantegen eliminar el seu compte de Twitter. I la cosa podria empitjorar després de conèixer la informació que revelem el dia d'avui.
La informació procedent de Platformer assegura que Elon Musk hauria discutit amb la seva directiva convertir Twitter en una plataforma de pagament. Aquesta controvertida idea hauria arribat a causa que molts dels treballadors se senten impotents davant la visió immediata d'Elon Musk en una companyia que es troba en una crisi financera sense precedents des de fa uns anys.
S'acabarà Twitter convertint-se en una plataforma de pagament?
Sent clars i per tranquil·litzar els usuaris de la xarxa social, en principi tot sembla indicar que NO. Per ara Twitter no serà una xarxa social de pagament. Però Elon Musk, propietari de la plataforma, ja va sospesar la idea segons dicten les fonts.
Elon Musk i el seu principal conseller David Sacks van discutir la idea en una reunió recent. La proposta constaria d'un pla de subscripcions mensual per continuar usant Twitter després d'un temps específic de navegació.
"Els plans permetrien a tots els usuaris usar Twitter per un temps limitat cada mes però requeriria una subscripció per continuar navegant."
Elon Musk durant una entrevista
Segons les fonts, es desconeix el grau de seriositat d'aquesta proposta. Potser és una idea que va ser descartada immediatament o potser encara hi estan pensant.
Si bé és cert que podríem estar davant del preludi d'un dels canvis més dràstics de Twitter, també és cert que si Twitter fos una xarxa social de pagament això acabaria arruïnant definitivament la plataforma donat l'elevat percentatge d'usuaris que deixarien d'usar-la.
Twitter a l'iPhone
De moment, el pla de la subscripció mensual per 8 dòlars per obtenir una insígnia de verificació de Twitter s'ha endarrerit fins després de la celebració de les eleccions de mig mandat dels Estats Units. Però Elon Musk ja ha advertit als usuaris de la xarxa social que podrien ser bandejats permanentment si cometen una suplantació d'identitat amb la nova opció de pagament per la verificació de comptes.
Sembla que l'ambient a Twitter està cada vegada més caldejat, queda per veure com transcorre tot a la xarxa social quan s'implementin els últims canvis. Si els usuaris ja estan molt agitats, la decisió de convertir Twitter en una plataforma de pagament seria la gota que faci vessar el got per a molts. Què opines tu sobre aquest assumpte? Pagaries per fer servir Twitter o et canviaries de xarxa social?
