Gràcies a informació compartida per CNET, mitjançant Apple UK, s'ha pogut veure que Apple Maps ha actualitzat part de la ciutat de Mònaco a causa del Gran Premi de F1 que tindrà lloc del 23 al 25 de maig, a més de la pel·lícula que està pròxima a estrenar-se. Podràs veure algunes representacions en 3D d'alguns llocs emblemàtics de Mònaco com el Casino de Montecarlo i l'Hotel París Montecarlo.

Si t'interessa el Gran Premi de Mònaco no et pots perdre les actualitzacions d'Apple Maps

És molt interessant aquesta actualització ja que s'ha marcat el recorregut de la cursa en color vermell clar per veure com passa el circuit per tota la ciutat. També podràs notar molts detalls col·locats al mapa, per exemple, la senyalització viària fins al carril dedicat als usuaris amb bicicleta. I per pujar el nivell de l'experiència, els dies de la cursa apareixeran les estructures que es col·loquen per construir el circuit. El curiós és que estaran col·locats alguns monoplaces de F1 que estaran amagats per tot el lloc.

D'acord amb declaracions fetes per Eddy Cue, el VP sènior de Serveis d'Apple, aquesta experiència oferirà una vista increïble de Mònaco just a temps per a la cursa i l'estrena de la pel·lícula de F1. Per als fanàtics que siguin a Mònaco o des de lluny, és una experiència on tots podrem ser-ne part.

Per als ciutadans de Mònaco, serà important consultar durant els dies de cursa aquests mapes ja que es mostraran tots els tancaments temporals que succeiran per la construcció del circuit, a més de tots els fans que no coneguin la ciutat i sigui la seva primera vegada en aquest lloc.

Vistes en 3D de Mònaco a Apple Maps

Els mapes en 3D d'Apple Maps és l'atractiu més interessant

A diferència de Google Maps, on el més característic és veure imatges dels llocs avançant, com ja passa també a Apple Maps, la gent de Cupertino ofereix visualització en 3D de llocs emblemàtics del món. És part del diferencial que ofereix, tot i que encara és lluny de ser part de les apps populars de Mapes. Potser és més utilitzat pels usuaris de CarPlay, ja que Apple Maps es posiciona com a opció predeterminada (excepte a la UE). Un altre atractiu d'Apple Maps és la possibilitat de crear guies.

Aquest fet de la representació en 3D del circuit de Mònaco per la F1 podria ser un gran acostament perquè altres usuaris que desconeixen els Mapes d'Apple puguin endinsar-se en aquest món. També és una bona opció per comprovar el que ha crescut la plataforma d'Apple on la competència és agressiva amb Waze juntament amb l'app de la gent de Mountain View. ¿En quin lloc posaries avui Apple Maps? ¿Guanya punts extra per la visualització en 3D de certs llocs?