No queda res per a la 53a edició dels Premis Anuals d’Imatge de la NAACP, que se celebraran el 26 de febrer, i ja han sortit a la llum totes les nominacions per als diferents premis que reparteixen.
Entre totes aquestes nominacions, Apple TV + s'ha emportat el total de 9 d'entre totes les seves sèries i pel·lícules originals.
Ahir va anunciar aquestes nominacions a la seva web oficial: cinc pel·lícules i tres sèries originals d'Apple entre les nominades als Premis de NAACP d'aquest any.
L'anunci deia:
Avui, la NAACP ha anunciat que Apple ha estat reconeguda amb nou nominacions per a la 53a edició anual dels Premis NAACP Image en cinc pel·lícules originals d'Apple i tres sèries, incloent Millor Actor en una Pel·lícula per a les estrelles Denzel Washington i Mahershala Ali a les aclamades pel·lícules originals d'Apple "The Tragedy of Macbeth" i "Swan Song", respectivament, i nominacions a les principals categories per a Millor Pel·lícula Independent per "CODA", Documental Destacat per "1971: The Year That Music Changed Everything" i Millor Curtmetratge (Animació) per "Blush".
Totes les nominacions d'Apple +
Aquests són tots els premis als quals Apple opta a la gala del proper 26 de febrer:
- Millor Pel·lícula independent: CODA
- Millor Documental de televisió: 1971: L'any en què la música ho va canviar tot
- Millor Curtmetratge d'animació: Rubor
- Millor Actor en una pel·lícula: Denzel Washington a La tragèdia de Macbeth
- Millor Actor en una pel·lícula: Mahershala Ali a La cançó dels cignes
- Millor Actriu en una sèrie dramàtica: Octavia Spencer a Truth Be Told
- Millor Actriu de repartiment en una sèrie dramàtica: Alfre Woodard a See
- Escriptura en una sèrie de comèdia: Ashley Nicole Black per escriure "Do The Right-Est Thing" a Ted Lasso
- Escriptura en una sèrie de comèdia: Leann Bowen per escriure "Lavanda" a Ted Lasso
Sabrem tots els guanyadors el dissabte 26 de febrer de 2022 on veurem quantes de les nou nominacions guanya Apple.
