El món Apple es mourà en qüestió de dies a causa que tindrà lloc una nova edició de la WWDC, la Conferència Mundial per a Desenvolupadors d'Apple. Els nous sistemes operatius de la marca de Cupertino seran els protagonistes de la presentació, la mateixa que se'ns presentarà gravada per a tothom, a més de contemplar una aparició en viu per a desenvolupadors i periodistes convidats.
El que ve a continuació és interessant, ja que la Comissió Federal de Comunicacions dels Estats Units ha publicat documents en relació amb un producte d'Apple, un model amb número A3577. En qüestió, es tractaria d'uns auriculars Bluetooth supra-aurals. Tal com assenyala MacRumors, la informació no és gaire clara i no es pot deduir amb fidelitat a quin model pertany.
L'única pista podria apuntar a un nou producte de Beats
No serien els AirPods Max 2 a causa que aquests ja han sortit al mercat i que tenen el número de model A3454. En la imatge que mostra l'etiqueta identificadora del producte davant la Comissió només s'aprecia un coixinet d'auriculars sense detalls en disseny. A causa que Apple va presentar una sol·licitud de confidencialitat, no és possible tenir accés als documents sobre el nou producte. És una cosa que ha estat habitual en els registres que ha fet Apple anteriorment.
Si no es tracta d'uns AirPods Max, quin producte podria ser? L'única possibilitat és que siguin en aparença uns Beats; Apple fa pràcticament tres anys que no actualitza els seus Beats Studio Pro. Podria ser un llançament molt silenciós, com ens han acostumat aquests últims temps, un comunicat de premsa o simplement el rellançament a l'Apple Store en línia.
Aquest esdeveniment ens fa recordar que Apple ha estat pràcticament en silenci, sense generar tant soroll, pel llançament d'auriculars d'aquest tipus. Excepte quan va llançar la primera generació d'AirPods Max, la major part de protagonisme se l'han endut els models petits, els models Pro i últimament els AirPods a seques, que entre tots dos s'han fet d'una popularitat important per diverses generacions. Quins auriculars t'agradaria veure aviat per part d'Apple o Beats?
