Carregant...

Apple estaria treballant en el seu propi controladors de videojocs dissenyat específicament per a l'iPhone. La companyia busca així fer-se un lloc en un mercat en el qual actualment ja participen fabricants com Backbone i SteelSeries, els accessoris dels quals es venen fins i tot a través de l'Apple Store.

La informació ve des de Bloomberg, Mark Gurman ha confirmat unes referències trobades prèviament en el codi de versions beta de macOS. Aquestes mencions apunten que Apple està desenvolupant dispositius relacionats amb controladors per a videojocs.

La companyia té dos controladors en desenvolupament

Segons la informació disponible, Apple estaria treballant en dos controladors diferents, però encara no es coneixen les seves característiques, disseny o format definitiu. Tampoc és clar si es tractarà d'accessoris que es connectin físicament a l'iPhone o de controladors independents que funcionin mitjançant connexió sense fil.

Una de les possibilitats que es barregen és que aquests productes arribin al mercat sota la marca Beats, en lloc de fer-ho directament amb el logotip d'Apple. La companyia ja utilitza aquesta marca per comercialitzar accessoris més assequibles i orientats a un públic diferent.

Per ara, Apple no ha confirmat oficialment l'existència d'aquests controladors ni ha ofert detalls sobre una possible data de llançament. El projecte es trobaria encara en desenvolupament, per la qual cosa les seves característiques podrien canviar abans d'arribar al mercat.

L'aposta tindria sentit dins de l'estratègia d'Apple per convertir l'iPhone en una plataforma de videojocs cada vegada més completa. Els últims models tenen processadors capaços d'executar títols exigents i la companyia ha reforçat progressivament les funcions relacionades amb el gaming en els seus dispositius.