Som a pocs dies de gaudir d'un nou esdeveniment d'Apple, el més esperat ja que és la presentació dels nous iPhone 17. A les 19:00 (horari peninsular), en directe des d'Apple Park, Tim Cook sortirà a donar la benvinguda als convidats de premsa, convidats especials i personalitats que s'hi donin cita. Per a tothom, un esdeveniment que ja haurà estat preenregistrat i que s'emetrà com succeeix des de la pandèmia en un vídeo espectacular que segurament ens sorprendrà com en cada presentació. Quins productes no veurem amb tota seguretat en aquest esdeveniment? Són 5 en concret encara que podria sumar-se'n algun altre més.

[index][/index]

Els AirPods Max 2

Un producte que es troba dins dels accessoris que no s'han actualitzat en molt de temps. Compliran 5 anys d'antiguitat tot i que a Apple no se la veu amb la necessitat d'actualitzar-los. Dona la casualitat que amb la retirada del port Lightning l'única actualització que va rebre en el seu moment va ser la inclusió del port USB-C. La realitat és que ofereixen una experiència inigualable quant a so, tot i que és cert que podrien tenir algunes millores, no n'estan exempts.

Els Apple AirPods Max compten amb una magnífica qualitat d'àudio

L'iPhone 17e serà llançat fins al 2026

Els rumors són clars, Apple tenia la necessitat de refrescar la gamma d'entrada en els seus iPhone i l'SE de quarta generació que s'esperava va renéixer sota el nom d'iPhone 16e. Si bé és cert que aquest mes de setembre hi haurà nous iPhone 17, un iPhone e no està considerat dins d'aquesta sèrie. Per la qual cosa només veurem els iPhone 17, 17 Air, 17 Pro i 17 Pro Max.

L'iPhone 16e seguirà estant vigent fins que Apple presenti un nou e que podria ser l'iPhone 17e el 2026. Tanmateix, els rumors recents indiquen que Apple podria dividir el seu calendari de llançaments. L'iPhone 18e juntament amb l'iPhone 18 el 2027 mentre que els iPhone d'alta gamma sortirien el 2026. Veurem un iPhone 17e el març de 2026?

L'iPhone 16e té tot el que qualsevol usuari pot necessitar al millor preu

L'iPad Pro sortirà però en un altre esdeveniment o llançament discret

L'iPad Pro amb xip M4, el producte prèmium de la gamma iPad, ja fa més d'un any que va ser llançat tot i que es pensava que sortiria de forma tardana a causa que es donaria prioritat al Mac pel que fa al llançament de xips. Aquest model en específic va sorprendre per això i potser és temps d'un rellançament.

La realitat és que no el veurem aquest mes de setembre, tanmateix, ja està en preparació per ser llançat amb el xip M5 a finals d'any. No creiem que Apple faci un esdeveniment només per aquest producte, per la qual cosa podria ser un llançament discret mitjançant comunicat de premsa.

El xip M5 present al MacBook Pro i l'iPad Pro

Els nous Mac amb M5

De la mateixa manera, els Mac són els altres productes d'Apple que esperen rebre aquest xip. Les males notícies van arribar fa unes setmanes quan es va començar a rumorejar que Apple posposaria el llançament del MacBook Pro M5. Pitjor considerant que el 2026 suposaria el llançament del MacBook Pro redissenyat.

En aquest esdeveniment de setembre no veurem res relacionat amb el Mac, tret de l'anunci de macOS Tahoe si és que Apple confirma la data de llançament final del sistema operatiu nou. Abans que acabi l'any podríem veure algun llançament del Mac tot i que això ho podríem assegurar més endavant. Els rumors s'han pausat desafortunadament.

El HomePad encara estarà ocult uns mesos més

Y no és cap sorpresa, Apple no ha aconseguit trobar el fil conductor que pugui contra Siri. Encara que sabem que ja estan treballant-hi després d'haver reiniciat tots els treballs, els de Cupertino donaran prioritat a altres llançaments pendents i ja existents pel que fa a l'apartat de llar intel·ligent. L'HomePod mini 2 i el nou Apple TV 4K tenen més probabilitat de sortir en aquest esdeveniment, encara que podrien llançar-se més endavant.

El HomePad i una nova pista relacionada amb la seva mida

Un extra: l'Apple Vision Pro 2

I acabant amb aquesta sèrie de productes que no veurem al setembre, l'Apple Vision Pro està pressupostat per actualitzar-se a finals d'any amb un canvi de xip i amb una nova corretja per ajustar-se de millor manera al cap. Precisament per aquestes novetats, gairebé nul·les, és que el llançament podria ser semblant al d'un iPad Pro. L'esdeveniment de l'iPhone normalment no està tan inundat de llançaments, per la qual cosa aquestes ulleres d'Apple faran aparició en un altre moment.

Estem segurs que, a més dels iPhone 17, veurem les noves generacions d'Apple Watch Series 11, Apple Watch Ultra 3 i Apple Watch SE 3. Els AirPods Pro 3 són els més esperats de l'esdeveniment, cosa que també esperem veure amb tota seguretat. Què és el que més esperes del pròxim 9 de setembre?