Els trens de la línia R4 de Rodalies no paren a l'estació de Fabra i Puig aquest dimecres i no ho faran fins a nou avís, amb motiu de l'incident ocorregut amb un fals sostre de l'estació caigut. L'estació barcelonina romandrà tancada per ara i no serà possible l'accés ni la sortida de viatgers en aquesta parada, segons ha informat Renfe en un comunicat. Així, els viatgers que baixen a Fabra i Puig habitualment hauran de fer-ho a l'estació de la Sagrera-Meridiana i continuar el trajecte amb la línia 1 de Metro fins a l'estació.
Rodalies també ha assenyalat que els bitllets i abonaments estaran degudament habilitats per a efectuar el transbord. La resta de la línia continuarà amb el trànsit habitual. No obstant això, la companyia ferroviària ha demanat als viatgers que consultin l'estat del servei abans d'iniciar el seu desplaçament.
📢ATENCIÓ!
— Rodalies Catalunya (@rodalies) September 23, 2026
🚧 Els trens de la línia @rod4cat no efectuen parada a Fabra i Puig per una incidència a l'estació
🔄 Per arribar a Fabra i Puig, baixa a La Sagrera-Meridiana i continua el trajecte amb la L1 de Metro
🔗Per més Informació: https://t.co/I1GpdyLogZ pic.twitter.com/StdfAYy4Vr
Aquest dimarts a la tarda, tres persones, dos homes i una dona, han resultat ferides lleus a causa del despreniment d'un fals sostre del vestíbul de l'estació. Totes elles han estat traslladats a l'Hospital del Vall d'Hebron pel Sistema d'Emergències de Catalunya (SEM), que ha mobilitzat cinc ambulàncies. Rodalies va iniciar aquest dilluns unes obres de millora de l'estació de Fabra i Puig, pressupostades en més de 300.000 euros, amb l'objectiu de reformar el vestíbul —on s'ha produït el despreniment—, per a millorar l'accessibilitat i millorar els espais i l'eficiència de les instal·lacions.
