L'AP-7 presenta complicacions de trànsit aquest diumenge a la tarda. Per una banda, un accident entre tres turismes ha obligat a tallar l'autopista a Llinars del Vallès en sentit sud, cap a Barcelona. Primer s'ha obert un dels carrils, més tard un segon, però fins passades les 19.00 hores no s'han pogut obrir tots els carrils, informa l'agència ACN. Al voltant de les vuit de la tarda hi continuava havent 15 quilòmetres de cua en aquest tram, entre Llinars i Sant Celoni. D'altra banda, en un altre punt de l'AP-7, a l'altura de Subirats i Santa Margarida i els Monjos, l'avaria d'un camió ha obligat a tallar un carril de l'autopista. A mitja tarda es mantenien uns 20 quilòmetres de retencions en sentit nord.
Minuts abans de les 21 hores la situació havia millorat, però encara es mantenien fortes retencions a diferents vies del país, ha informat Catalunya Informació. Al sud de l'AP-7, entre Vilafranca del Penedès i Sant Sadurní d'Anoia hi havia 12 quilòmetres de cua. I al tram nord de l'AP-7, entre Cardedeu i la Roca del Vallès, en sentit sud, quatre quilòmetres. També es registraven retencions a l'A-2 a Collbató, i a la C-33, a l'entrada a Barcelona i a la C-32 a Sant Boi de Llobregat. El trànsit també era complex a les rondes barcelonines, a la de Dalt sobretot, en sentit Llobregat.
La tarda també ha estat complicada a la C-242 a Cornudella del Montsant, al Camp de Tarragona, on s'ha produït un accident greu.
