Una avaria de mitja tensió ha deixat un part important de Terrassa (Vallès Occidental) sense llum aquest divendres a primera hora del matí. En un primer moment hi ha hagut fins a 8.637 abonats afectats, segons informa Protecció Civil de la Generalitat, si bé poc després s'ha aconseguit reduir a 1.367. La companyia, Endesa, ha desplaçat tècnics al lloc de l'incident. Des de l’Ajuntament apunten al Diari de Terrassa que treballen amb l'elèctrica per restablir el servei tan aviat com es pugui. Cap a les 8:00 h del matí el nombre d'afectats s'ha reduït a uns 400 i cap a les 10:00 h, a una vuitantena. La previsió és que el servei es restitueixi totalment cap a les 11:00 h.
TERRASSA
Una avaria deixa 8.000 llars sense llum a Terrassa
Cap a les 10:00 h només queden una vuitantena d'afectats i la previsió és de restituir tot el servei cap a les 11:00 h
Jordi Martín
Foto: EFE
Barcelona. Divendres, 21 de març de 2025. 10:39
Temps de lectura: 1 minut
Foto: EFE
Barcelona. Divendres, 21 de març de 2025. 10:39
Temps de lectura: 1 minut

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!