ISDIN ha estat reconeguda com una marca de renom per l'Oficina de Propietat Intel·lectual de la Unió Europea (EUIPO). Aquest reconeixement, que només aconsegueixen les marques europees més conegudes i respectades, suposa una protecció ampliada a nivell jurídic davant possibles imitacions o intents d'ús indegut del prestigi, valor i reputació de la marca ISDIN.
Aquesta distinció, que coincideix amb el 50 aniversari de la companyia, reconeix oficialment la notorietat i prestigi d'ISDIN i avala el seu mig segle d'història, durant el qual el laboratori ha anat construint una marca de confiança per a farmacèutics, dermatòlegs i consumidors a tot el món. De fet, la companyia nascuda a Barcelona ha passat de ser un referent a nivell nacional a erigir-se com a marca global, amb presència en més de 65 països, amb 14 filials pròpies i un equip de més de 1.700 professionals.
Les marques reconegudes de la Unió Europea (UE), entre les quals també es troben Zara, Mango, Nike, Adidas, IKEA i Apple, compten amb un grau de protecció jurídica ampliat, que les empara davant intents d'aprofitament indegut de la seva trajectòria i reputació. En aquesta línia, la normativa europea nega el registre de noves marques idèntiques o similars a una marca anterior, amb independència que els productes o serveis pels quals es sol·liciti siguin idèntics o siguin o no similars als de la marca reconeguda
“En un entorn cada cop més complex, on la desinformació circula sense filtres i la reputació és un bé preciós, creiem que protegir i cuidar la marca és també una forma de protegir la confiança de les persones. Aquest reconeixement per part de la UE consolida la posició d'ISDIN entre les marques més volgudes i respectades d'Europa, i reforça el nostre compromís amb la innovació, la qualitat i la confiança com a pilars fonamentals”, destaca Juan Naya, CEO d'ISDIN.
En el seu escrit, l'EUIPO destaca que ISDIN és una marca elogiada per la seva innovació, nous formats i la seva preocupació per la salut de les persones, atributs altament valorats en la dermatologia farmacèutica.
La directora de Propietat Intel·lectual d'ISDIN, Rosalia Salvia, afegeix: “Aquest reconeixement de l’EUIPO com a marca renombrada és el resultat d’un treball constant de protecció de la marca que forma part del ADN d’ISDIN. Entenem la Propietat Intel·lectual no només com una eina jurídica, sinó com una forma de protegir la innovació, la reputació i la confiança que milions de persones dipositen en la nostra marca”.
ISDIN
Aquest 2025, ISDIN ha estat reconeguda com la marca més recomanada pels consumidors a Espanya dins de la seva categoria, segons l'últim informe global Most Recommended Brands, elaborat per la firma d'anàlisi de mercat YouGov. En concret, ISDIN se situa en la segona posició del rànquing nacional de marques, sent l'única en matèria de dermatologia dins del Top 3.
L'estudi, realitzat entre juny de 2024 i maig de 2025, recull les marques que obtenen un major índex de recomanació positiva entre els seus consumidors actuals. Per a això, YouGov ha realitzat més d'un milió d'enquestes en 28 mercats i ha avaluat més de 2.000 marques de diferents sectors. En el cas d'Espanya, ISDIN ha assolit una puntuació total del 87,1 %, situant-se com una de les principals marques de referència a tot el país.