Un clàssic com el Toyota Yaris està en perill després de l'aparició d'un rival que li pot posar les coses molt difícils. Perquè a BYD han confirmat un model que sortirà a la venda al juny, i que ha rebut el nom de Dolphin G. Està pensat únicament per al mercat europeu, i les primeres crítiques que ha rebut no poden ser més positives, ja que coincideixen a assenyalar que és una proposta realment original i cridanera en tots els aspectes.
És un cotxe que comptarà amb l'etiqueta ZERO, i que és una alternativa ideal per a la gent que busqui un cotxe de baix consum i per un preu ajustat. Les dimensions que tindrà seran de 4,29 metres de llarg, i comptarà amb un sistema híbrid endollable. Per tant, és ideal per a les persones que desitgin tenir un cotxe barat de mantenir, però sense passar-se a l'elèctric, per poder recórrer llargues distàncies sense la necessitat de preocupar-se per repostar.
L'autonomia elèctrica no seria la més gran, com és lògic, però hauria de rondar els 460 quilòmetres, aproximadament. Tampoc hi ha confirmació sobre la potència que tindrà aquest model, tot i que pensem que estarà a prop dels 150 CV, i el millor de tot estaria reservat en el preu, que tampoc ha estat revelat de manera oficial. Però segons han deixat caure, la idea és que sigui accessible per a tots els públics, i que el converteixi en la millor opció possible.
El BYD Dolphin G tindria un cost aproximat de 18.000 euros
Encara no sabem amb exactitud el preu que tindrà aquest BYD Dolphin G, però segons les estimacions, arran de les declaracions que han fet, podria ubicar-se en uns 18.000 euros. Això el convertiria en una de les millors opcions que es poden trobar al mercat.
