No és que sigui precisament un secret que les marques prèmium com Mercedes, BMW o Audi, entre moltes d'altres, són macadures amb molt pes en la indústria. I és que, si bé és cert que són fabricants que compten amb xifres de vendes millors que les que aconsegueixen les marques generalistes (els preus de les prèmium són més alts i per tant el seu target és més reduït), també ho és que són fabricants que marquen tendència.

Un bon exemple d'això són els SUV, una carrosseria que ara s'ha convertit a la carrosseria de moda a Espanya i a Europa gràcies, sobretot, a aquestes tres marques. I és que van ser les prèmium alemanyes les que abans van apostar per ells i les que han ajudat que el mercat s'encamini en aquesta direcció.

 

Són molts els SUV que es poden trobar als catàlegs de marques com Mercedes, però en el cas dels de l'estrella de plata, és evident que un dels que més èxit ha tingut i té és el GLC, un SUV de mida mitjana que és la responsable de bona part de les alegries que s'emporten mes rere mes a la marca.

El SUV 'low cost' que té un aire al Mercedes GLC

Un GLC que ha servit d'inspiració a una de les marques que pretén consolidar-se a Europa com un dels fabricants de models híbrids i elèctrics de referència. No és cap altra que MG, la marca anglesa que ara forma part del gegant asiàtic Saic Motors i que ja està deixant empremta al nostre mercat.

El seu model d'accés a la gamma és el ZS que, en la seva versió de combustió, pot presumir de ser un SUV amb preu low cost però amb molta més qualitat que la que tenen els Dàcia.

Tanmateix, és el germà gran del ZS, el HS, el que es presenta com un dels SUV més interessants del mercat. Sobretot si tenim en compte que compta amb una quota de rènting a l'altura dels low cost en la seva versió híbrida endollable.

 

Com bé veiem en quecochemecompro.es, la quota mensual d'aquest model és de tan sols 421 euros si optem per un quilometratge màxim de 15.000 quilòmetres a l'any amb un contracte de 5 anys, o el que és el mateix, 60 mesos.

Un MG HS que compta amb un disseny elegant i que, com bé podem veure en les imatges, recorda molt al del supervendes de Mercedes, especialment en la part posterior, on el disseny dels grups òptics i de la contraporta posterior s'assembla molt al del GLC.

 

És evident que, quant a qualitat i prestacions, el GLC està diversos esglaons per davant. Tanmateix, també ho és que aquest MG HS és un SUV PHEV que pot presumir de ser un dels més atractius quant a relació qualitat/preu, sobretot amb aquesta quota de rènting.