Com bé saben tots aquells que estan buscant un compacte híbrid auto recarregable, l'autèntica referència tant a Espanya com en la immensa majoria de mercats a nivell mundial és el Toyota Corolla, un dels models més venuts en els últims anys de la marca japonesa i que presumeix de ser un model amb moltíssims arguments al seu favor i molt pocs arguments en contra.
I és que es pot tenir en compte que aquest model presumeix de tenir un motor híbrid auto recarregable molt eficient i sobretot molt fiable, arribar molt bé dotat de sèrie el que es refereix a l'equipament i sobretot quan ajudes i tecnologia de seguretat, comptar amb diferents carrosseries per cobrir diferents necessitats i, a més, formar part del programa d'extensió de garantia que li permet tenir fins a 15 anys de garantia o 250.000 km, el que succeeixi abans.
Espero que aquest Toyota sigui l'autèntica referència no significa que no hi hagi opcions també gaire interessants al mercat que es converteixen en rivals directes d'aquest corol·la però que, com ocorre en aquest cas, se situen un esglaó per sobre en tots els sentits, sent una opció molt més interessant encara que això impliqui una despesa més gran.
L'Honda Civic, millor en tot que el Corolla i amb un bon preu
Ens referim al Honda Civic, tota una institució en la indústria de l'automòbil amb 50 anys a la seva esquena i que, com sol ser habitual en el seu cas, continua situant-se un esglaó per sobre dels seus rivals directes generalistes referent a tecnologia, qualitat de materials i també estatus al mercat.
Actualment la marca japonesa està llançant una sèrie de promocions que deixa la versió d'accés d'aquest model per un preu de partida que se situa entorn dels 33.000 €, un preu que se situa la vegada per sobre del Corolla però que es pot tenir en compte que en molts aspectes està més que justificat.
D'una banda perquè la versió d'accés que arriba amb un motor híbrid auto recarregable de 184 cavalls de potència, una mecànica bastant més potent que la del Toyota però que alhora li permet tenir un consum molt moderat per sota dels 5 l. Per un altre, perquè arriba amb el nivell de qualitat de materials i d'equipament també molt més elevat que el de la versió d'accés al taller a més de comptar amb un maleter amb més capacitat de càrrega convertint-me en l'opció més polivalent.
