Ford s'ha emportat un dels avisos més seriosos a Espanya aquest mes d'abril passat. I és que no ha estat cap altre que el seu Ford Focus, un dels seus models més reeixits en els últims anys el que, com bé saben i lamenten a la marca americana, ha caigut en picat en la llista de vendes.

Amb tan sols 220 vendes el mes d'abril, el Focus va acabar ni més ni menys que en la posició 88, una posició molt lluny de l'esperat i, de fet, de l'habitual en el cas del compacte. De fet, les seves bones xifres de vendes dels tres primers mesos de l'any és el que l'han ajudat que, malgrat el bestial cop del mes d'abril, el Focus continuï ocupant la posició 40 en el rànquing a Espanya.

 

Això sí, per molt que tingui cert marge en aquest sentit, en Ford volen posar remei com més aviat millor. És per això que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, han optat per llançar una estratègia comercial centrada en el rènting que, sens dubte, és de les que es veu molt poques vegades.

El rènting del Ford Focus que el converteix en una de les gangues del mes de maig

I és que, com bé veiem a l'esmentat mitjà, ara pots fer-te amb un Focus de rènting per tan sols 324 euros al mes, un preu molt però que molt atractiu. D'una banda, perquè com és habitual en el rènting, en la quota aquesta ja inclosos serveis com el manteniment, la gestió de multes, l'assegurança a tot risc o l'ITV. Així, l'únic que no està inclòs és el combustible.

En aquest cas, el contracte és de 5 anys, és a dir, 60 mesos, amb un quilometratge màxim de 10.000 quilòmetres a l'any, una xifra correcta per a un ús normal d'un cotxe en el dia a dia per ciutat i amb algunes escapades o viatges. Evidentment es pot ampliar aquest quilometratge màxim així com es pot també reduir la durada del contracte, però llavors el preu puja.

 

El que fa d'aquesta oferta una de les més atractives és que no va unida a la versió més senzilla del Ford Focus, sinó que va unida a la versió que arriba amb un motor MHEV, és a dir, un motor amb un sistema de micro hibridació que permet a aquest model poder lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT.

Un motor en aquest cas de 125 cavalls que, amb aquest sistema, el converteix no només en un compacte perfecte per viatjar per carreteres i autopista, sinó també per ser un model perfecte per al dia a dia a les grans ciutats, on les restriccions són cada vegada més grans.

Amb un equipament més que notable amb l'acabat ST-Line, aquest Ford Focus, amb aquest preu de quota de rènting, pot presumir de ser un dels millors en el seu segment. Segur que al maig les seves vendes milloraran.