Els SUV de mida compacta s'ha convertit en una de les principals motius d'alegria per a la immensa majoria de marques a Europa. De fet, no és casualitat que models, el Kia Sportage, el Toyota RAV4, el Volkswagen Tiguan, el Hyundai Tucson o el Peugeot 3008 siguin alguns dels models més venuts de les seves respectives marques tant a Espanya com al vell continent.
Però el problema per a aquest tipus de models és que, com està passant també en tants altres segments, l'arribada de models xinesos amb una excel·lent relació qualitat preu els està posant en un compromís. Un bon exemple d'això és un dels models més interessants que podem trobar actualment dins de la gamma de MG, la històrica marca britànica que ara es troba en mans del gegant asiàtic Saic Motors.
I aquest model no és cap altre que el MG HS, un SUV de mida compacta que compta a més amb una variant híbrida endollable que passa per ser una opció molt interessant quant a preu.
El MG HS PHEV és un SUV amb un preu imbatible
Tal com podem veure al configurador de la marca, la versió que compta amb un motor híbrid endollable i amb l'acabat més ben dotat d'aquest HS acaba tenint un preu de partida de menys de 28.000 € i es tenen en compte totes les promocions i els descomptes disponibles actualment per part de la marca així com els ajuts del Pla MOVES del govern, una xifra sumant tots els descomptes que frega els 10.000 euros. Si optem per la mateixa mecànica però amb l'acabat d'accés, el seu preu és evidentment més baix, en el seu cas de poc més de 25.000 €.
Amb una potència de 258 cavalls units a una transmissió automàtica, aquesta mecànica li permet lluir l'etiqueta ZERO de la DGT i, com passa amb tots els híbrids endolla parlis, acabar tenint un consum molt baix sempre que es faci un ús intel·ligent de la bateria.
Es pot tenir en compte que aquest model híbrid endollable té, fins i tot en la seva versió més alta de gamma és el que es refereix a acabat i tecnologia, un preu molt similar a què tenen la majoria de models del seu segment que compten amb un motor de gasolina tradicional, i continua sent també molt més barat que models com el Toyota RAV4 o el Volkswagen Tiguan, que superen els 30.000 € sense cap tipus de problema en les seves versions d'accés
