És de sobres conegut que el Mercedes, una de les marques més ben valorades a nivell mundial tenint en compte la qualitat, el luxe, l'equipament i el disseny dels seus models, també tenen buit el seu catàleg per a opcions per a aquells conductors que busquen un model esportius.

Un bon exemple d'això és el Mercedes Classe E en la seva versió Coupé, una versió amb la carrosseria més esportiva que la de la berlina tradicional que, si bé és cert que ens compta precisament amb un dels motors més potents de la marca alemanya. De fet, la versió més senzilla d'aquest model compta amb un motor dièsel de 194 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica, una mecànica que promet bones prestacions i bons consums però que, evidentment, està molt lluny de la qual en tenen alguns dels esportius més interessants del mercat.

 

El problema en el cas d'aquest model és que, precisament sent un model que no compta amb un motor extremadament potent, té un preu de partida que molts consideren massa alt: més de 72.000 €. És cert que no deixa de ser un Mercedes i que, per tant, no es pot esperar que sigui una opció barata, però es pot tenir en compte que precisament l'esportiu més venut a nivell mundial i un model que rivalitza amb aquest Clase E Coupé és molt més potent i més barat.

El Ford Mustang, una institució que triomfa per sobre de tots

No és cap altre que el Ford Mustang, segurament el Ford més famós i cònic de la indústria i que, si bé és cert que no pot presumir potser de tenir un disseny tan elegant fino com el que tenen alguns dels esportius mercat, pot presumir de tenir una excel·lent relació qualitat preu, de llanço una relació qualitat preu imbatible.

 

I és que amb un preu de partida que es queda per sota dels 57.000 €, el Mustang més senzill de tot arriba amb un motor de 450 cavalls de potència, una mecànica que evidentment es converteix en el seu millor argument de venda i que fa que sigui, i per molt, l'esportiu més venut a nivell mundial des de fa ja molts anys.

Així, els que busquen un esportiu cigar i no estan tan centrats referent a equipament, luxe i posicionament de marca, van directament als concessionaris de Ford a la recerca d'un Mustang que, sent més barat que el Mercedes, és una opció menys luxosa però molt més divertida el volant.