El Toyota RAV4 sempre s'ha caracteritzat per ser un model perfecte per a aquells que busquen SUV compacte però amb capacitat per ser un model familiar amb molta habitabilitat i molta capacitat de càrrega així com amb bons motors i un bon equipament de sèrie.

Això sí, no és que sigui precisament cap secret que el segment dels C-SUV és un dels més competitius tant a Espanya com a Europa, per això són diversos els fabricants que sempre apostin per ofertes que converteixen els seus soldats en aquesta batalla en algunes de les millors alternatives no tan sols a Toyota sinó també als reis de la categoria, que almenys a Espanya no són altres que el Nissan Qashqai, el Kia Sportage i el Hyundai Tucson.

 

Un exemple d'això és l'oferta actual de Jeep en el seu Compass, un C-SUV que, si bé és cert que l'oferta actual no arriba amb tracció a les quatre rodes, pot presumir de ser un model per cotes i per disseny pensat per a aquells amants dels tot terreny, i una mica millor de tot és que alguns dels seus rivals directes lluny de l'asfalt.

El Jeep Compass amb motor MHEV és una bona opció

En aquest cas l'oferta va associada al nivell d'acabat intermedi amb el que aquest model porta molt ben dotat de sèrie en tots els sentits, a més de comptar amb un motor de gasolina de 130 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i, sobretot, a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un factor cada vegada més fonamental a l'hora de comprar un cotxe nou a Espanya.

 

Evidentment per motor es queda diversos esglaons per sota del Toyota, que arriba de sèrie amb un motor híbrid auto recarregable més de 200 cavalls de potència, però no s'allunya tant de les versions d'accés dels Kia, Nissan i Hyundai, per això és una alternativa potser més aventurera quant a l'estètica que alguns dels models més venuts de la seva categoria, i amb un preu actual d'uns 35.000 €, en una de les compres més interessants del seu segment.