Volkswagen és un d'aquests fabricants que, sense fer molt soroll i sense tenir algun dels seus models entre els més venuts al nostre país, sempre acaba aconseguint bones xifres de vendes a les nostres carreteres.

Bona prova d'això és que el fabricant alemany ha acabat aquest mes de febrer passat sent ni més ni menys que la tercera marca més matriculat a Espanya tan sols superada per Peugeot i Toyota.

 

A nivell general sumant les xifres de vendes del mes de gener passat i del mes de febrer passat, el fabricant alemany s'ubica ara en una més que meritòria cinquena posició, una posició destacada tenint en compte que, com bé saben els que volen un dels seus models, tots ells se situen en un esglaó per sobre de la mitjana del que es refereix a preu.

El Volkswagen T-Cross continua sent determinant

Si bé és cert que les vendes de Volkswagen s'han repartit entre diversos models i que fins a sis d'ells han pogut presumir d'entrar al Top 100 el mes de febrer passat, un dels més venuts de tots ha tornat a ser una vegada més, com ha passat en diverses ocasions els últims anys al nostre país, un dels seus SUV urbans, en aquest cas el T-Cross.

 

Amb més de 1300 matriculacions el segon mes de 2024, aquest model no tan sols s'ha convertit en el més venut de la marca alemanya, sinó que ha aconseguit superar noms tan assentats a les nostres carreteres com és el cas del Toyota C-HR, el Kia Sportage o el Toyota Yaris Cross. És més, les xifres de vendes d'aquest model han estat tan bones que fins i tot ha superat el seu germà de segment, el T-Roc, una cosa que no sol ser habitual a Espanya.

El fet de què la marca l'hagi actualitzat recentment i que segueixis sent una de les millors opcions referent a relació qualitat preu ha provocat que aquest Volkswagen hagi acabat el febrer en una més que meritori 12a posició, una posició molt millor de la que va aconseguir el mes de gener passat, en el que va acabar en la posició 81 amb tan sols 201 vendes.

És cert que a nivell general el T-Roc acumula més vendes sumant les matriculacions dels dos primers mesos, però no seria estrany que aquest T-Cross, més barat, augmentés en els propers mesos el seu pes a les nostres carreteres.