Opel porta molts anys sent una de les marques que, sense fa molt soroll, sempre acaba sent de les més venudes a Espanya. Els alemanys tenen molt més pes al seu mercat natal, però és evident que el mercat espanyol és un terreny en el qual se senten més que còmodes.
És per això que en moltes ocasions aprofiten la seva bona fama a Espanya per llançar promocions que disparen les vendes d'alguns dels seus models. I això és precisament el que estan intentant ara amb el que, per a alguns, és el seu millor SUV.
No és cap altre que el Mokka, el SUV compacte que en la seva última generació ha fet un important pas endavant en tots els sentits. Un model que ha estrenat el nou llenguatge de disseny de la marca alemanya i amb qui, a més, Opel ha fet també un pas endavant quant a tecnologia. I és que aquest Mokka compta amb una versió cent per cent elèctrica que, sens dubte, malgrat no ser les més venuda, és la més interessant.
L'oferta del Opel Mokka en la seva versió cent per cent elèctrica que està fent dubtar molts compradors
És evident, i en Opel ho saben, que la quota de mercat dels cent per cent d'elèctrics és encara molt menor al nostre país. Això no significa, tanmateix, que les marques, ja siguin low cost, generalistes o prèmium, no estiguin intentant fer tot el possible perquè així sigui.
Opel, com bé demostra aquesta oferta, és una d'elles. I és que, com podem veure en quecochemecompro.es, aquest Mokka cent per cent elèctric arriba amb una rebaixa d'11.950 euros, deixant el seu preu de partida en 24.200 euros. Una rebaixa que arriba gràcies a les promocions pròpies de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES III.
És important tenir en compte que, ja que la xarxa de carregadors públics no és encara gaire extensa al nostre país, el recomanable si la intenció és fer-se amb un elèctric com és aquest Mokka-i és tenir un carregador a casa. I és que, al marge de la comoditat que això representa, acaba sent també molt més barat carregar el cotxe.
Un Mokka-i que, amb aquesta oferta, està fent dubtar els que tenien clar que preferien optar pels motors de combustió. I és que aquesta Mokka-i arriba amb un motor cent per cent elèctric de 136 cavalls de potència que, unit a la bateria de 50 kWh, li permet tenir una autonomia de més de 300 quilòmetres, una xifra molt interessant tenint en compte que es tracta de la versió d'accés.
D'altra banda, es pot destacar que arriba molt ben dotat de sèrie quant a equipament, amb elements com climatitzador automàtic, control de velocitat de creuer, ESP amb funció d'arrencada en pendents i ajuda en descensos, equip multimèdia amb Bluetooth i l'USB, volant multifunció, fars EcoLED i llantes d'aliatge de 16 polzades.