Sigui com la sigui la tendència del moment, sigui quina sigui la situació per la qual el mercat de l'automòbil està passant, Volkswagen sempre acaba trobant la manera de ser una de les marques més top a nivell europeu.
I el boom dels SUV és un clar exemple d'això. Aquest tipus de carrosseries no han fet cap altra cosa que créixer en els últims anys, i Volkswagen, que sempre té molt bon ull, ha sabut pujar al tren dels SUV millor que altres marques.
Entre altres coses perquè, a diferència d'alguns dels seus rivals, l'oferta dels germànics en aquest tipus de carrosseria no és menor. I és que avui dia són ni més ni menys que cinc els SUV que la marca té a la venda al nostre mercat: els T-Roc, T-Cros i Taigo en el segment dels compactes, el Tiguan en el segment dels SUV de mida mitjana i el Touareg en el dels de grans dimensions.
Models que, evidentment, van dirigits cada un d'ells a un target diferent i que, també evidentment, no tenen tots el mateix grau d'èxit en un mercat en el qual cada vegada més són els SUV compactes els que tenen molta més sortida.
És per això que, tenint en compte que el Tiguan, el que en el seu moment va ser el SUV més venut de Volkswagen, ha baixat molt en vendes en comparació amb els seus germans petits i ha perdut terreny també en comparació amb els seus rivals, la marca ha optat per aplicar una espectacular rebaixa al seu preu.
Volkswagen rebaixa més de 9.000 euros el preu d'un dels millors Tiguan del seu catàleg
I no ho ha fet precisament amb el Tiguan d'accés, sinó que ho ha fet amb una de les millors versions que es poden trobar dins de la seva gamma. No és cap altre que el Tiguan que arriba amb un motor híbrid endollable i que, per tant, pot presumir de lluir amb orgull l'etiqueta ZERO de la DGT.
En aquest cas, arriba amb un motor PHEV de ni més ni menys que 245 cavalls de potència amb una transmissió automàtica, mecànica que li permet també poder recórrer més de 40 quilòmetres amb la manera cent per cent elèctric, per la qual cosa el seu consum, si es fa un bon ús de la bateria, acaba sent molt baix.
Quant al preu, com veiem en quecochemecompro.es, el descompte aplicat fruit de les promocions pròpies de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES III és de 9.090 euros, de tal manera que el preu de partida d'aquesta versió PHEV d'un SUV molt top com és el Tiguan és de 37.180 euros.
Un model que no està a l'altura de qualitat dels Mercedes, Audi i companyia però que, sens dubte, sí que és per sobre dels Seat, Skoda, Peugeot i la resta de generalistes.