Al contrari del que passa amb marques com Kia, Nissan o Hyundai, fabricants, que pot presumir de tenir als seus catàlegs alguns dels SUV compactes més venuts a Espanya el representant de Citroën en aquest segment no acaba d'arrencar a nivell de vendes, o almenys no és al nivell dels més reeixits en aquest sentit.
Això sí, que el Citroën C5 Aircross tingui una xifra de vendes molt més baixa que la de bona part dels seus rivals directes no significa que no sigui una opció gaire interessant, sobretot per a aquelles famílies que el que busquen al cotxe, i sobretot en un model amb aires de familiar com és aquest, és comoditat i confort a l'hora de viatjar. En aquest sentit, aquest Citroën té molt poc rivals directes que el pugui batre.
Però al final en la marca francesa fan gust molt bé què és el que importa són les vendes, per això ha apostat per una interessant promoció per a la qual segurament és la versió més atractiva d'aquest model, encara que no és precisament la més barata.
El Citroën C5 PHEV és una bona opció
En concret es tracta de la versió que compta amb un motor híbrid endollable de 180 cavalls de potència, una mecànica perfecta per als que busquen un cotxe polivalent. I és que, com ocorre amb la immensa majoria de models amb aquest tipus de motor, els seus 50 km d'autonomia elèctrica li permeten recórrer la immensa majoria dels trajectes diaris sense gastar una gota de gasolina, deixant així al motor de combustió per als caps de setmana i els llargs viatges en carretera i autopista.
Com no podia ser de cap altra forma, aquesta mecànica arriba unida a una transmissió automàtica i a més li permet lluir l'etiqueta ZERO de la DGT aprofitant-se així de tots els seus avantatges, que no és que siguin precisament pocs.
El millor en aquest cas és que, comptant amb totes les promocions i descomptes, el preu d'aquesta versió és d'uns 35.000 €, un preu en el qual ja estan comptats a més tots els ajuts del pla del govern que busca incentivar la venda de cotxes amb aquesta etiqueta de la DGT.
És cert que evidentment no és la versió més barata, i que les versions de combustió acaba tenint un preu més baix, però si el pressupost no és un problema, és més que evident que aquesta versió PHEV és la més interessant dins de la gamma del model francès.