Grup Gallo ha informat que es proposa de "democratitzar el consum de brou natural a Espanya" amb les seves noves varietats de brou elaborats amb ingredients 100% naturals i un 33% de pollastre. "Un producte únic al mercat que posa a l'abast de les llars espanyoles l'aliança perfecta entre la millor pasta per a sopa i el brou de tota la vida, a partir de receptes tradicionals elaborades amb un procés industrial exclusiu que permetrà posar a l'abast de les famílies un producte que pujarà l'estàndard de qualitat de la categoria", va explicar.

En aquest sentit, Grup Gallo va assenyalar que es tracta d'"un producte honest que fa gala de la seva naturalitat, gran sabor i de l'avenç que suposa en paràmetres de sostenibilitat gràcies a l'eficiència del procés industrial i a la proximitat dels ingredients utilitzats. El llançament de la nova gamma de brous uneix la naturalitat d'aquest producte amb la tradicional pasta de sopa de Gallo, creant així una combinació perfecta i que aporta al consumidor una proposta de màxima qualitat."

Amb aquesta novetat, Grup Gallo respon a la tendència creixent a les llars de substituir el brou elaborat a casa pel brou envasat: així, mentre el 2014 el 70% de les llars que consumien brou el preparaven a casa, actualment aquest percentatge ha disminuït fins al 60%. La falta de temps és el principal motiu pel qual s'està deixant de cuinar el brou de manera tradicional a la llar, sense que això suposi que aquest plat deixi de tenir presència a les llars: a Espanya, les famílies consumeixen brou una mitja de 2 vegades per setmana, preferentment en el sopar.

Amb la finalitat de facilitar la presència en la dieta diària i de donar un impuls al consum de sopa al nostre país, Grupo Gallo llança un brou enterament natural amb el percentatge de pollastre fresc més gran del mercat (un 33%) amb ingredients també 100% naturals i de proximitat. La marca arriba al mercat dels brous|vins de forma natural. "El brou que llancem al mercat és un producte honest, autèntic que pujarà el llistó en tota la categoria, sense cap dubte," va afirmar la directora de Màrqueting, Comunicació i Sostenibilitat de Grup Gallo, Noemí García.

Així, Grup Gallo llança 4 varietats de brous destinades a cobrir un ampli espectre de dietes, preferències i gustos: des del clàssic brou de pollastre, passant per una proposta de pollastre amb pernil per a aquells que busquin una sopa una mica més intensa, i el de l'olla per als incondicionals d'aquest plat. A aquestes tres varietats s'afegeix el brou de verdures, pensat per a dietes vegetarianes i detox.

Elaboració

"L'art de submergir vegetals i carn a l'aigua, coent-se a foc lent, s'ha convertit al nostre país en un element central de la gastronomia que ha evolucionat al llarg dels anys gràcies als seus valors alimentaris i nutricionals, així com a la seva versatilitat per adaptar-se a la disponibilitat de matèries primeres de cada territori", va destacar Grup Gallo.

Una tradició que la companyia ha recollit i conceptualitzat en aquest projecte, a través de 'L'Olla de Gall' una tecnologia que permet elaborar el brou de tota la vida a través d'un procés industrial altament eficient i sostenible amb una capacitat de producció de 140.000 litres de brou al dia, sense malgastar res de matèria primera.

La companyia elaborarà els seus vins en la nova planta construïda a Granollers, convertida ara en una fàbrica capdavantera a nivell europeu gràcies a aquest nou projecte en què la companyia ha invertit 14 milions d'euros i que, segons Montserrat Tort, directora de la planta industrial barcelonina, "és una revolució que ens planteja un repte a nivell logístic, tecnològic i humà, alhora que la situa la planta de Granollers com a punta de llança dins de l'estratègia de creixement de la companyia, liderant el seu primer projecte de digitalització."

D'aquesta forma, Grup Gallo va indicar que ha creat "un gran brou per a una gran pasta en l'elaboració de la qual és especialista i líder del mercat des de fa més de set dècades". "Ara unim el millor dels dos mons per crear una sopa perfecta", assegura Noemí García. Per al llançament d'aquesta innovació, la marca ha volgut unir també als xefs més mediàtics de la televisió i amb el ja ambaixador de marca, Pepe Rodríguez, acompanyaran en la posada de llarg de les noves varietats els seus companys Jordi Cruz i Samantha Vallejo-Nájera.

"La proposta de valor que la marca aporta amb els seus brous respon a una qualitat que es nota gràcies un sabor únic, amb ingredients frescos i naturals que tenen amb el 33% de pollastre fresc el seu màxim exponent. És, a més, un avenç des del punt de vista de la sostenibilitat: pels seus ingredients, tots ells procedents de productors de proximitat, que subministran producte acabat de conrear i carn fresca; i des del punt de vista del packaging, amb el que Grup Gallo aporta l'envàs més sostenible que hi ha actualment al mercat, totalment reciclable amb un 87% del material d'origen vegetal que compta amb tap de canya de sucre," va afegir.

Innovació

Durant més de 75 anys, Pastes Gall "ha estat una marca icònica que pot mirar al futur des del profund respecte a un llegat que ha demostrat el seu compromís amb el consumidor i la seva proximitat amb les famílies d'aquest país, mantenint sempre una escolta activa, amb voluntat real de ser al costat del consumidor per poder anticipar-se a les necessitats de les famílies," va subratllar la companyia.

Per això, va assegurar que "Grup Gallo s'ha consolidat al mercat espanyol com marca líder al mercat de la pasta seca, les salses i les farines com a únic fabricant nacional, oferint una àmplia varietat de pastes, amb receptes totalment adaptades al gust dels paladars espanyols. El reconeixement dels consumidors l'avala amb la seva fidelitat i una quota de mercat propera al 35% en pasta seca, un 29% en salses i un 16% en farines".