L’artista Mònica Campdepadrós presenta la seva nova exposició titulada Tendència a l’infinit 1, una proposta visual que convida a la contemplació i a la reflexió sobre els límits —o la seva absència— en l’expressió artística. La inauguració tindrà lloc el divendres 4 de juliol a les 19 h, amb la presència de l’artista.

A més, s’oferirà una visita guiada el dissabte 5 de juliol a les 19 h, per aprofundir en el procés creatiu i els conceptes que articulen l’obra. Una oportunitat única per descobrir una mirada personal, poètica i contemporània en un espai expositiu que convida al diàleg entre obra i espectador. Activitat gratuïta i oberta a tothom.

Tot el que et cal saber
Exposició "Tendència a l'infinit 1" de Mònica Campdepadrós
Data Del 02 de juliol al 03 d'agost Hora A les 19:00 h Municipi Maçanet de Cabrenys, Alt Empordà Lloc exacte Sala d'exposicions Can Viola
Públic Familiar / S'accepten mascotes Preu Gratuït Organitza Can Viola Més informació https://www.instagram.com/p/DLfwIQDI0_d/