La situació al Reial Madrid és cada vegada més delicada i, per variar, Vinícius és un dels protagonistes de la història. El brasiler se sent traït per dos pesos pesants del vestidor. De fet, està molt dolgut amb Dani Carvajal i Fede Valverde, a qui considera responsables d'haver-lo deixat completament sol en el seu enfrontament amb Diego Simeone. Un episodi que, lluny de tancar-se, ha obert una ferida dins del grup.

I és que Vinícius esperava suport dels seus capitans en un moment delicat a la Supercopa d'Espanya. No obstant això, l'actitud de Carvajal i Valverde va ser interpretada per l'extrem com una mostra que el deixaven sol als peus dels cavalls. Als ulls del brasiler, estaven més a prop del tècnic de l'Atlètic que del seu propi company.

Vinícius es va sentir abandonat pels seus capitans

Segons l'entorn del jugador, Vinícius no entén que dos referents del vestidor optessin pel silenci en un moment en què ell estava sent assenyalat. Considera que, com a capitans, havien d'haver fet un pas al davant i protegir el company marcant una posició clara en defensa del vestidor. El brasiler assumeix que el seu caràcter genera polèmica, però creu que això no justifica la falta de suport intern. La sensació de desemparament ha estat tal que Vinícius està convençut que el vestidor no va actuar com un bloc unit quan ell més ho necessitava.

Dani Carvajal escalfament

L'actitud de Carvajal ha dolgut especialment. Vinicius esperava un gest o una paraula que mai van arribar. Ni es va enfrontar a Simeone ni res similar. En el cas de Valverde, l'enuig és encara més significatiu, ja que l'uruguaià va ser el que, davant els micròfons, va evitar posar-se al costat de Vini. Tots dos van optar per una via còmoda en no entrar al drap, rebaixar la tensió i evitar l'enfrontament amb Simeone. Una estratègia que ell interpreta com una falta de lleialtat.

Un vestidor que comença a esquerbellar-se

La realitat és que aquest episodi ha deixat al descobert un vestidor fracturat, amb líders que no sempre rema en la mateixa direcció. Vinicius sent que part del grup s'ha girat en contra seva, cansat de la pressió mediàtica que genera la seva figura i dels constants conflictes externs.

Així doncs, el Reial Madrid afronta un nou desafiament intern: recompondre la confiança entre els seus líders i evitar que l'enuig de Vinícius vagi a més. Perquè quan el vestidor es trenca per dins, l'impacte sempre acaba notant-se sobre la gespa.