Fede Valverde ha estat immers en una llarga quantitat d'especulacions que parlaven sobre el seu futur, i s'atrevien a qüestionar la seva continuïtat al Reial Madrid. En diversos mitjans explicaven que estava molt decebut amb el projecte que existeix actualment, i que s'ha cansat de l'ambient que es respira al vestidor, així que podria decantar-se per canviar d'aires, malgrat que la següent campanya passarà a ser el primer capità, amb la sortida de Dani Carvajal.

L'astre uruguaià ja ha conquerit absolutament tots els trofeus possibles al Santiago Bernabéu, i això podria portar-lo a voler iniciar un nou repte, com suggerien a ‘The Guardian’. I entre els conjunts que han insistit més per intentar tancar un acord amb el futbolista nascut l'any 1998, es trobaven el Bayern de Múnic, el Paris Saint-Germain o el Chelsea. Però ha estat el Manchester United el que s'ha mogut més.

Jim Ratcliffe desitja recompensar Michael Carrick per l'excel·lent feina que està fent des que va arribar al primer equip, i celebrar el retorn a la Champions League amb una sèrie d'incorporacions estel·lars. I no havia dubtat a l'hora d'enviar diversos emissaris a reunir-se amb els agents del ’15’, per intentar acostar posicions i conèixer la seva disponibilitat. No obstant això, després de dues reunions, la decisió ja està presa.

Jim Ratcliffe 

I Valverde té clar que encara no ha arribat el moment d'abandonar el Madrid. És molt feliç allà, i tant ell com la seva família es troben còmodes a la capital espanyola, així que no té pressa per marxar. Agraeix l'interès dels ‘red devils’, i de la resta dels seus pretendents, però tindrà una mica més de paciència, i no prendrà decisions precipitades. No descarta res de cara a un futur, però per ara, no té previst dir adéu.

Fede confia plenament que les coses canviïn dràsticament aquest any amb l'arribada d'un nou entrenador que reemplaci Álvaro Arbeloa, i es mostra optimista.

Valverde, amb contracte fins al 2029

En el Madrid tampoc s'havien mostrat especialment preocupats per la possible sortida de Valverde. Perquè recorden que encara té un contracte de llarga durada, vàlid fins al 2029, i que no estan obligats a traspassar-lo.

Així que, tot i que Fede i el United poguessin arribar a un acord, només el deixarien sortir si és a canvi d'una xifra astronòmica.