Valentino Rossi es troba negociant a l'esquena de tothom un pacte que serviria per deixar Marc Márquez sense revalidar el títol de MotoGP. Aquesta és la gran obsessió de la llegenda de Tavullia de cara al 2026, després d'haver hagut de suportar com aquest any el seu etern rival arrasava en tots els Grans Premis, i conquerí un nou campionat després de tant de temps, en concret, sis anys, marcats per les greus lesions.

Una cosa que ha permès a l'ilerdenc igualar en palmarès el mític ‘46’, ja que ara mateix estan empatats amb nou trofeus, set en la categoria reina. I si és capaç de superar-lo, ja no existiria cap tipus de debat a l'hora de decidir qui és el millor pilot de tots els temps. Aquesta és la raó per la qual ‘El Doctor’ busca aliats en la seva particular guerra, i la seva gran esperança té nom i cognom, i es tracta de Marco Bezzecchi.

Marco Bezzecchi

És un dels pupils més avançats de la seva acadèmia, i va arribar a MotoGP gràcies a la seva estructura privada, el Pertamina Enduro VR 46 Racing Team. Allà va aconseguir els seus primers podis i les seves primeres victòries, arribant a finalitzar en un sorprenent tercer lloc en la classificació general l'any 2023. Però ja fa un any que va dir adéu, per iniciar una nova aventura en un equip oficial. Més concretament, en l'Aprilia Factory Racing Team.

I l'evolució que ha experimentat el ‘72’ ha estat senzillament espectacular. Ha superat totes les expectatives, i ha aconseguit ser molt competitiu i regular, raó per la qual és a prop d'igualar el seu millor resultat. I molta gent ja s'atreveix a considerar-lo com el candidat principal a lluitar pel pròxim títol amb Márquez, veient el seu rendiment en els darrers Grans Premis, en els quals ha estat el pilot amb més ritme, a excepció de Malàisia.

Marc Márquez 

Per aconseguir-ho, comptarà amb la col·laboració de Rossi, que està disposat a ajudar-lo en tot el que sigui necessari perquè pugui imposar-se a Marc.

Rossi exercirà com a assessor de Bezzecchi

Rossi serà l'assessor personal de Bezzecchi, i tractarà d'ajudar-lo amb la seva experiència, i donar-li consells per poder superar Márquez, una cosa que enguany semblava totalment impossible.

No serà una tasca senzilla, però ‘Vale’ confia plenament en les capacitats del seu pupil, que s'ha convertit en el seu protegit, per davant de Francesco Bagnaia.