Barça i Espanyol han mostrat un any més el compromís total amb la Federació Catalana de Futbol (FCF) i el seu suport a la Supercopa de Catalunya. La data de la final serà el 25 d'octubre a les 21:30h al Nou Estadi de Tarragona.
Els dos equips jugaran, tres dies abans, els partits corresponents a la novena jornada de Lliga. El dissabte 22 d'octubre, els blanc-i-blaus rebran l'Eibar (13:00h), mentre que els blaugrana s'enfrontaran contra el València a Mestalla (16:15h).
Declaració d'intencions
Josep Maria Bartomeu, president del Barça, i Ramon Robert, conseller delegat de l'Espanyol, han estat els representants dels dos millors clubs catalans que s'han reunit amb el president de la FCF, Andreu Subies. Una reunió que ha demostrat la gran sintonia en el futbol català.
Els propers passos que es duran a terme seran dues presentacions de l'esdeveniment que es jugarà el proper mes. El president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, farà la primera presentació oficial abans que es faci una segona inauguració del gran partit de la FCF a la mateixa ciutat de la final, Tarragona.
FCF