El Barça ha confirmat la continuïtat de Sergi Samper a la primera plantilla. El futbolista format a la Masia i el primer en passar per totes les categories inferiors del club, és oficialment futbolista del primer equip i no marxarà aquest estiu.
Actualment s'està recuperant d'un esquinç al lligament lateral intern del turmell esquerre, i el club i Ernesto Valverde li han donat la confiança per poder ser important en aquest Barça. A més el club també ha informat que el del planter lluirà el dorsal 16.
Samper es va perdre la gira nord-americana a causa d'unes molèsties al genoll esquerre i ara espera recuperar-se aviat de la nova lesió per poder entrar en els plans de l'equip. La seva posició serà la de migcentre i es convertirà en el recanvi de Sergio Busquets.
FC Barcelona
En total ha disputat dotze partits amb el primer equip i en les dues últimes temporades va estar cedit al Granada i al Las Palmas. Amb aquesta decisió de l'àrea esportiva, el Barça podria tancar les portes a la contractació d'algun migcampista més, ja que la nòmina de mitjos està coberta.