Després que el Barça fos derrotat ahir a la nit al camp maleït d'Anoeta per la Reial Societat per 1 a 0, el defensa del Reial Madrid Álvaro Arbeloa no va poder aguantar-se les ganes de carregar contra els jugadors culers i va atacar-los des del seu compte de Twitter ironitzant amb la dificultat de guanyar contra 11.
¡QUÉ DIFÍCIL ES GANAR CONTRA 11!
— Álvaro Arbeloa (@aarbeloa17) 9 d’abril de 2016
¡Partidazo de @illarra4 y enorme @eGranero11, promesa cumplida! ;) ¡Enhorabuena Pirata!
Gerard Piqué no va aguantar-se les ganes de respondre'l i ho va fer només acabar el partit, a la zona mixta del camp de la Reial Societat. "Un jugador que ha sigut titular una vegada de cada 32 no mereix resposta", va posar sobre la taula.
Arbeloa no va trigar a tornar a fer un tuit carregant contra el jugador culer, aquesta vegada assegurant que "la veritat fa mal" i que és un "peliculon" (sense accent).
Pues tenía razón. Peliculon "La verdad duele" https://t.co/a4EKfdTtlO
— Álvaro Arbeloa (@aarbeloa17) 9 d’abril de 2016
Va ser llavors quan Piqué ja no va poder-se aguantar més les ganes de respondre el defensa madridista a través de les xarxes i el seu tuit es va centrar en corregir-li una falta d'ortografia, l'accent de "peliculón".
Peliculón lleva tilde. Un abrazo. https://t.co/olqNtB40kn
— Gerard Piqué (@3gerardpique) 9 d’abril de 2016
Arbeloa va tancar la conversa, davant les poques ganes que Piqué tenia de continuar entrant en el seu joc, i va donar-li la raó assegurant que "peliculón" porta accent igual que "expulsión".
Igual que 'expulsión'. Vuelves a tener razón. Abrazo fenómeno. https://t.co/RJzqVzHb9x
— Álvaro Arbeloa (@aarbeloa17) 9 d’abril de 2016