Carregant...

Ferran Torres ha començat amb bon peu la seva etapa al PSG, però Luis Enrique té un objectiu encara més ambiciós. El tècnic asturià està encantat amb el rendiment del davanter, tot i que el seu gran somni continua sent Pedri. La presència de Ferran a París pot convertir-se ara en un argument important per intentar convèncer el centrecampista del Barça de fer un dels passos més difícils de la seva carrera.

La relació entre tots dos jugadors és excel·lent i Luis Enrique ho sap perfectament. Ferran pot explicar-li de primera mà com funciona el vestidor, com treballa l'entrenador i què pot oferir-li París. El PSG pretén utilitzar aquesta proximitat per fer més atractiva una operació que, des del punt de vista econòmic i esportiu, continua semblant pràcticament impossible.

Ferran pot convertir-se en el millor aliat de Luis Enrique

El davanter ha trobat ràpidament el seu lloc i està responent amb gols i bones actuacions. Aquesta adaptació facilita el pla de l'entrenador, perquè qualsevol conversa entre Ferran i Pedri partiria d'una experiència positiva. Luis Enrique vol que el canari percebi que a París trobaria un projecte guanyador i també persones de màxima confiança.

EuropaPress 7416174 pedri gonzalez of fc barcelona in action during the spanish league laliga

Pedri, a més, sempre ha estat un dels futbolistes favorits del tècnic. La seva capacitat per controlar partits, rebre entre línies i dominar el ritme encaixa completament amb el futbol que Luis Enrique pretén desenvolupar al PSG. No busca simplement un altre centrecampista: vol precisament el jugador que considera ideal per dirigir el seu equip.

El Barça no contempla vendre Pedri

Aquí apareix l'obstacle pràcticament insalvable. Pedri no està buscant una sortida i Hansi Flick el considera una peça absolutament essencial. El Barça tampoc té cap intenció de negociar, independentment de l'estratègia que pugui preparar el PSG. Joan Laporta ja ha transmès que qualsevol club interessat hauria d'afrontar una operació completament fora de mercat. Pedri representa present, futur i una part fonamental de la societat que el Barça està construint al voltant de Lamine Yamal.

Ferran Torres pot parlar-li de París i Luis Enrique pot oferir-li protagonisme absolut, però convèncer el jugador serà extremadament complicat. Pedri està còmode, és important i continua volent guanyar com a blaugrana. El fitxatge de Ferran ha funcionat esportivament, però Luis Enrique vol utilitzar també la seva presència per acostar-se al seu veritable gran desig. El problema és que l'ham pot estar preparat i tot i així no servir: Pedri no vol sortir i el Barça ni tan sols vol escoltar ofertes.