Després de la marxa de Joan Garcia al Futbol Club Barcelona, el RCD Espanyol ja té el seu substitut: Marko Dmitrović. El conjunt periquito ha arribat a un acord amb el porter serbi, que arriba lliure i firma per a les tres pròximes temporades, fins a 2028.

Dmitrović, nou porter de l'Espanyol i quart fitxatge de l'estiu

Ni un dia ha tardat l'Espanyol a girar full i oblidar Joan Garcia. Menys de 24 hores després de la inesperada i dolorosa sortida del de Sallent a l'etern rival, el Barça, el club blanc-i-blau ha anunciat el fitxatge de Dmitrović. El porter serbi competirà pel lloc a l'onze amb Fernando Pacheco, el futur del qual és una incògnita, ja que no juga i té un sou bastant elevat, i Ángel Fortuño, encara que, tret de sorpresa, arriba per ser el porter titular de l'equip de Manolo González.

Es tracta del quart fitxatge de l'Espanyol per a la temporada que ve. Després d'aconseguir la permanència en Primera Divisió en l'última jornada de Lliga, la direcció esportiva blanc-i-blava va posar fil a l'agulla per millorar la plantilla periquita i Dmitrović, que arriba lliure a l'RCDE Stadium després de finalitzar el seu contracte amb l'acabat de descendir Leganés, s'afegeix a la llista d'incorporacions d'Hugo Pérez, Marcos Fernández i Miguel Rubio.

Veterania i experiència en LaLiga per a l'Espanyol

Dmitrović es va formar en el futbol base de l'Estrella Roja de Belgrad. Posteriorment, el serbi va fitxar per l'Ujpest hongarès i el Charlton Athletic anglès, encara que va ser a l'AD Alcorcón on va començar a destacar. Després del seu bon rendiment en el conjunt madrileny, va firmar per la SD Eibar, on va coincidir amb Fran Garagarza, actual director esportiu de l'Espanyol, i es va consolidar com a porter en Primera Divisió.

L'internacional serbi va continuar amb la seva progressió i va fitxar pel Sevilla FC, on va estar tres temporades, en les quals va guanyar la UEFA Europa League el 2023 i va jugar la Champions League. Finalment, aquesta temporada ha militat en el CD Leganés, on ha disputat 32 partits de Lliga i ha estat un dels futbolistes més destacats del conjunt dirigit per Borja Jiménez, que no ha aconseguit l'objectiu de la permanència. Ara, Dmitrović arriba a l'Espanyol amb la difícil missió de substituir i fer oblidar Joan Garcia.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!