Hansi Flick té molt clar quin és el fitxatge de l'estiu que més il·lusió li genera a llarg termini i no és al primer equip. Bisiwu s'ha quedat al Barça Atlètic, però les seves primeres setmanes han estat suficients per confirmar moltes de les altes expectatives que existien al voltant de la seva arribada. Per al tècnic alemany, és el jugador amb més projecció entre tots els incorporats durant aquest mercat.
La comparació amb noms com Adeyemi o Gordon neix precisament d'aquí. Ells representen operacions més mediàtiques i pensades per rendir immediatament, mentre Bisiwu pertany a una altra categoria com ho és la d'una aposta de futur que pot acabar tenint moltíssim pes. Hansi Flick segueix molt de prop la seva evolució i considera que el seu sostre pot ser especialment alt si manté aquesta progressió.
Bisiwu ja comença a marcar diferències al filial
Al Barça Atlètic ha trobat el context ideal per créixer sense una pressió excessiva. Està acumulant minuts, entrant en contacte amb un futbol més exigent i mostrant algunes de les virtuts que més van convèncer el club abans de fitxar-lo. El seu desbordament, potència i capacitat per trencar línies comencen a cridar l'atenció.
Hansi Flick no vol precipitar el seu salt, però sí tenir-lo controlat. El tècnic sap que molts joves perden part de la seva progressió quan se'ls exigeix massa aviat i per això prefereix que Bisiwu domini primer de la mà del filial abans de començar a entrar de manera habitual en dinàmica del primer equip i allà anar guanyant pes amb els jugadors d'elit.
Flick el considera el jugador amb més futur
La sensació interna és que pot convertir-se en una peça important del Barça si manté el nivell. No es tracta únicament d'una bona ratxa inicial, sinó d'un perfil que encaixa amb el que busca Flick com ho és verticalitat, agressivitat, capacitat física i marge enorme per continuar aprenent.
Per això, encara que Adeyemi i Gordon puguin concentrar més atenció mediàtica, Bisiwu és el nom que més entusiasma l'entrenador pensant en els pròxims anys. El fitxatge estrella no sempre és el més car ni el que arriba directament a l'onze. De vegades és al filial, creixent lluny del focus i preparant el salt. Al Barça creuen que Bisiwu pot ser exactament aquest cas.
