José Mourinho està disposat a sacrificar Fede Valverde. Encara que és un dels millors jugadors del planeta, i també, el nou capità del Reial Madrid després de la marxa de Dani Carvajal, per a l'entrenador lusità és una peça prescindible. Els motius que s'amaguen darrere d'això són nombrosos, començant per la tensa relació que el ‘8’ té amb diversos companys. En especial, amb Aurelien Tchouaméni, amb el qual va tenir una agressió que va fer la volta al món.
Així mateix, també està enfrontat amb altres companys que s'han queixat de la seva actitud, i l'han acusat de ser un mal exemple per als joves, i un líder molt qüestionable. I ‘The Special One’ podria optar per obrir-li les portes de sortida, si això li permet aconseguir que hi hagi un millor ambient al vestidor, i també per obtenir una important quantitat de diners que sigui destinada en l'arribada d'un galàctic.
Perquè el tècnic lusità demana desesperadament un migcampista d'un perfil creatiu i organitzador, un rol en el qual cap jugador de la plantilla actual encaixa. El problema és que el crac que més agrada al Santiago Bernabéu, un privilegi que recau en Enzo Fernández, té un preu de sortida superior als 100 milions d'euros, que és la xifra que reclama el Chelsea per una de les seves principals figures. I per poder arribar a aquesta quantitat, primer caldrà aconseguir ingressos.
Todd Boehly ja ha advertit que no negociarà, i obliga el Madrid i a qualsevol pretendent a fer una gran inversió pel campió del Mundial de Qatar, qui ha deixat clar que el seu desig és vestir de blanc, motiu pel qual va arribar a ser sancionat fa unes setmanes. I dins dels candidats a convertir-se en el sacrifici que fa falta, Mourinho ha col·locat el nom de Valverde damunt de la taula, segons detallen des de ‘The Mirror’.
De manera que Fede pot convertir-se en una de les comiats sorpresa que es concretin pròximament.
Valverde pot formar part de l'acord per Enzo
Tampoc es descarta que Valverde formi part de l'acord amb l'entitat ‘blue’ per Enzo, incloent-lo en l'operació, com a moneda de canvi, per intentar rebaixar el preu de l'argentí, o que arribi totalment gratis.
El problema és que a Stamford Bridge no disputaran la següent edició de la Champions League, i Xabi Alonso no vol retrobar-se amb Fede. Per tant, en cas de deixar el Madrid, seria per anar a algun equip que pugui pagar els 80 ‘quilos’ fixos i 15 en variables en els quals ha estat taxat.
