Carlos Alcaraz va anunciar fa escassos dies que tampoc participaria en el Masters 1000 de Madrid a causa dels problemes físics que va notar al canell de la mà dreta durant el seu debut al Barcelona Open Banc Sabadell. Només va durar un partit al torneig de la capital catalana. El número dos del món no va donar massa detalls sobre la seva lesió i tothom esperava que fos més una mesura de precaució que un infortuni de llarga durada. Tanmateix, a mesura que passen els dies, creix la preocupació entorn de l'estat de salut d'un Alcaraz que podria no tenir assegurada la seva participació a Roland Garros.
Màxima alerta amb la lesió de Carlos Alcaraz
Aquest serà el segon any consecutiu en què Carlos Alcaraz no podrà jugar a Madrid, un dels tornejos més especials per a ell de tot el calendari ATP. L'any passat es va lesionar a la final de Barcelona, mentre que enguany no ha pogut disputar ni tan sols la segona ronda. Així doncs, Jannik Sinner tindrà una oportunitat d'or de guanyar el seu cinquè Masters 1000 consecutiu i sumar 1000 punts més en la lluita pel número 1 del rànquing ATP. Ara bé, el gran objectiu de tots dos tenistes és arribar a Roland Garros amb les màximes garanties possibles per lluitar pel segon Grand Slam de la temporada.
Encara queda quasi un mes per a la cita parisenca, però ja ha arrencat la preocupació amb Alcaraz. Abans de París, el murcià tenia plantejat competir al Masters 1000 de Roma, torneig que també va conquerir l'any passat. El vigent campió de l'Open d'Austràlia defensa molts punts en aquesta gira de terra batuda europea i tot indica que els perdrà quasi tots. Ja hi comptava amb això, donant per fet que Sinner acabaria Roland Garros com a número 1, ja que l'any passat no va disputar cap torneig durant aquest període a causa de la sanció per dopatge que va rebre. Però el que segurament no esperava era arribar al segon Grand Slam de l'any amb dubtes.
"Roma em sembla gairebé impossible i tant de bo que estigui per a Roland Garros"
Qui ha volgut parlar sobre aquesta lesió ha estat Feliciano López, extenista i actual director del Mutua Madrid Open. Feliciano no s'ha mostrat gens optimista amb l'evolució de Carlos Alcaraz. "Jo he tingut aquesta lesió. Pel que he pogut escoltar, és una lesió molt típica al món del tenis", ha començat explicant en unes declaracions ofertes a Onda Cero.
"El tendó del canell el té inflamat, espero que no estigui trencat, i ara toca recuperar", ha afegit. "Jo vaig estar dos mesos aturat. Jo gairebé no podia sostenir la raqueta i ell va acabar el partit. Roma em sembla gairebé impossible i tant de bo que estigui per a Roland Garros", ha conclòs, encenent totes les alarmes.
