Victòria incontestable del Manchester City per ser primer de grup. El conjunt de Pep Guardiola ha estat molt superior a la Juve (2-5) i, tret de sorpresa majúscula, evita al Reial Madrid, que juga aquesta matinada davant del RB Salzburg, en vuitens de final del Mundial de Clubs.

Exhibició del Manchester City...

Al Manchester City no li valia l'empat per ser primer de grup, i per això ha sortit a guanyar des del xiulet inicial, portant la iniciativa del partit. El domini dels de Pep Guardiola era absolut i ràpidament s'han posat per davant al marcador, després que Doku obrís la llauna en el minut 9 després d'una gran acció. L'alegria skyblue per això, no ha durat ni dos minuts, i la Juve ha fet l'empat per mitjà de Koopmeiners, que s'ha beneficiat d'un error en sortida de pilota d'Ederson.

Malgrat la gerra d'aigua freda que ha suposat el gol de "La Vecchia Signora", el City ha seguit amb el mateix pla de partit i se n'ha anat amb avantatge en el descans gràcies a un gol en pròpia de Pierre Kalulu.

... Per ser primer de grup i evitar el Reial Madrid

Si la superioritat del Manchester City ha estat notable en la primera meitat, en la segona part ha estat aclaparadora. Els de Pep Guardiola han jugat a plaer i no han tingut pietat dels seus rivals. Haaland, que ha entrat en el descans, ha fet el tercer en el 52', Foden el quart en el 69', i Savinho ha marcat un dels millors gols del Mundial de Clubs per firmar la maneta skyblue.

Finalment, Vlahovic ha maquillat una mica el resultat en els últims instants de partit amb el definitiu 2-5, però era massa tard perquè la Juve es fiqués en una trobada que estava decidida des de feia molta estona. Amb aquesta victòria, el Manchester City passa a vuitens com primer de grup i tret de sorpresa majúscula, evita al Reial Madrid, que juga aquesta matinada davant del RB Salzburg.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!