El Real Madrid comença a perfilar el seu pròxim projecte amb un moviment que pot marcar un abans i un després a la banqueta. Segons explica TheObjective, José Mourinho és el gran favorit per assumir el càrrec la pròxima temporada, en una operació que ja estaria molt avançada a falta de tancar els últims detalls contractuals.
El tècnic portuguès estaria preparant el seu retorn triomfal al Santiago Bernabéu després de desvincular-se del Benfica. I el més interessant és que la tornada no només suposaria un canvi de rumb esportiu, sinó també una nova estructura en el cos tècnic amb el qual arribaria a Chamartín.
Arbeloa, peça clau en el nou projecte
I és que un dels aspectes més cridaners d'aquest moviment és el paper de Álvaro Arbeloa. Lluny de sortir del club, l'actual tècnic compta amb el suport de la directiva per continuar formant part del projecte, amb la idea de convertir-se en el segon de Mourinho.
La realitat és que aquesta fórmula seria molt interessant després de veure com de bé es va entendre Arbeloa amb gran part del vestidor. Mourinho aportaria lideratge i recorregut internacional, mentre que Arbeloa mantindria el vincle directe amb els jugadors. D'aquesta manera, el Real Madrid apostaria per una transició controlada, evitant ruptures brusques i construint una base sòlida a la banqueta.
Mourinho ja es veu al Bernabéu
Aquests rumors sobre la possibilitat que arribi Arbeloa a la banqueta blanca demostren el creixent interès per part del lusità a l'hora d'emprendre una segona etapa al capdavant del Real Madrid. I és que, des que es va confirmar que els blancs van a. acabar la temporada sense aixecar ni un sol títol, Mou ha estat sempre un dels noms més repetits en les travesses sobre el futur tècnic blanc.
D'aquesta manera, tot apunta que trencarà el seu actual contracte amb el Benfica de manera més o menys senzilla i començarà a preparar una segona i sorprenent etapa al capdavant de la banqueta del Real Madrid. Això sí, a l'espera que la directiva blanca acabi donant el vistiplau a la seva arribada i no a la d'altres candidats com Klopp o Deschamps.
