El Real Madrid ja comença a perfilar canvis importants a la seva plantilla davant la possible arribada de José Mourinho a la banqueta del Santiago Bernabéu. El tècnic portuguès, que podria iniciar una nova etapa a la banqueta blanca, tindria clar que serà necessari alleugerir la plantilla per donar forma al seu projecte i acabar amb l'etapa de jugadors que ja no tenen nivell per ser a l'equip. Segons apunta The Athletic, hi ha fins a quatre jugadors que ja tenen un peu fora de l'equip.

La realitat és que aquestes sortides no responen únicament al rendiment individual, sinó també a la necessitat de reestructurar posicions clau en les quals no té sentit que continuïn. El club busca ajustar l'equilibri de la plantilla i obrir espai a noves incorporacions amb la idea que això ajudi a canviar el cicle en el qual es troba l'equip.

Dos centrals a la rampa de sortida

En aquest sentit, la defensa és una de les zones més afectades. David Alaba i Raúl Asencio apareixen com dos dels principals noms que podrien abandonar el club. En el cas de l'austríac, la seva situació s'ha vist condicionada per problemes físics i la falta de nivell, mentre que el jove central no acaba de tenir el protagonisme necessari i no arriba al que se li demana a un central del Real Madrid.

David Alaba escalfament Real Madrid

D'aquesta manera, el Real Madrid buscaria renovar aquesta zona amb perfils més ajustats a la idea del nou entrenador, cosa que deixa tots dos jugadors en una posició delicada dins del projecte.

Ceballos i Gonzalo, també pendents del seu futur

La realitat és que al centre del camp també s'espera moviment. Dani Ceballos es perfila com una venda probable, ja que no ha aconseguit consolidar-se com una peça interessant i la seva sortida podria facilitar noves incorporacions en aquesta zona.

D'altra banda, el quart nom és el de Gonzalo García. El jugador del planter ha aprofitat les seves oportunitats, però la seva continuïtat es complica amb el retorn d'Endrick, cosa que redueix les seves opcions de tenir minuts. Així doncs, Mourinho ja sap que haurà de prendre decisions importants des del primer moment. Quatre sortides que semblen encaminades i que marcaran l'inici d'una nova etapa en el el Reial Madrid, on cada moviment serà clau per construir un equip competitiu.