Avui comença la Champions 2018/19 de veritat. Després de moltes prèvies, els quatre bombos ja estan definits amb els equips que formaran els vuit grups.
EFE
Els grans favorits al títol, entre ells el Barça, coneixeran els seus rivals en la primera fase d'una competició que acabarà l'1 de juny del 2019 a Madrid, al Wanda Metropolitano. El primer sorteig, com és habitual, tindrà condicionants. Així han quedat definits els quatre bombos.
Bombo 1: Reial Madrid, Atlètic de Madrid, Barça, Bayern de Munic, Manchester City, Juventus, PSG, Lokomotiv de Moscou.
Bombo 2: Borussia Dortmund, Porto, Manchester United, Xakhtar, Benfica, Nàpols, Tottenham, Roma.
Bombo 3: València, Liverpool, Ajax, Schalke 04, Olympique de Lió, Mònaco, CSKA Moscou, PSV.
Bombo 4: Estrella Roja, Viktoria Plzen, Brujas, Galatasaray, Young Boys, Inter de Milà, Hoffenheim, AEK.
El sorteig de la fase de grups començarà a les 18.00 hores i se celebrarà a Montecarlo. Aquesta gala, que tornarà a mostrar les bondats de la UEFA, organitzadora del torneig, es podrà veure a través d'Esport 3, GOL, #0, Movistar Liga de Campeones i Eurosport. La mà innocent per definir aquesta primera ronda amb els participants de les grans Lligues serà Kaká, exjugador de Milan i Madrid entre altres.