Hans-Dieter Flick no perd detall de tot el que succeeix al Mundial. I, òbviament, un jugador al qual està molt atent és a Pablo Paéz ‘Gavi’, qui sempre ha estat un dels seus protegits. Mantenen una relació fantàstica, i quan el ‘6’ ha estat disponible, ha estat indispensable en les seves alineacions al Barça, com es va poder comprovar durant la campanya anterior, i també, en l'actual. Precisament, gràcies a la confiança que sempre li ha mostrat, ha pogut anar al Mundial.
Ningú s'esperava que el sevillà entrés en la convocatòria de Luis de la Fuente, després d'haver estat més de cinc mesos de baixa. Però la insistència de ‘Hansi’ per l'ex del Betis, qui va jugar pràcticament tots els partits en la recta final del curs, va provocar que el seleccionador de ‘La Roja’ l'acabés incloent en els seus plans, una decisió molt criticada. I no solament això, sinó que va ser titular en la primera jornada de la fase de grups, contra Cap Verd.
Un experiment que no va funcionar com s'esperava, ja que va estar realment malament, i no es va trobar còmode jugant com a extrem esquerre. Els dubtes no van trigar a aparèixer, i el guanyador del Golden Boy i del Trofeu Kopa l'any 2022 no va tenir minuts en el següent xoc, davant Aràbia Saudita. I sembla difícil que torni a jugar en el que queda de torneig, veient la competència tan elevada que existeix en la seva demarcació natural, la de migcampista.
Per sort per a Gavi, sap que Flick sí que el considera molt important, i és un futbolista intocable al Barça, pel qual Joan Laporta i Deco tenen prohibit estudiar ofertes. No obstant això, això no significa que tingui assegurada una plaça en l'onze inicial. I com desvelen a ‘The Guardian’, s'espera que visqui a l'ombra de Marc Bernal i de Frenkie de Jong durant el següent curs, lels elegits per acompanyar Pedri González.
Ambdós estan per davant en les preferències de ‘Hansi’, i la realitat és que el centrecampista nascut l'any 2004 va poder tenir tanta regularitat gràcies a les absències d'ambdós.
Fermín López i Dani Olmo també li compliquen les coses a Gavi
Gavi haurà de lluitar per tornar a ser titular indiscutible al Barça, ia que Bernal i De Jong són els favorits per complementar Pedri, qui no cal dir que és imprescindible en les alineacions.
I per jugar com a mitja punta, on l'andalús també pot rendir molt bé, té Dani Olmo i Fermín López, que també compten amb l'absoluta confiança de Flick.
