Hans-Dieter Flick té diversos motius per no autoritzar la continuïtat de Marcus Rashford. Tot i que es va mostrar encantat quan va aterrar al Barça, i durant un període de temps va ser una peça indispensable en les seves alineacions, ha acabat quedant sentenciat, i ha estat el mànager de 61 anys qui ha demanat que no facin cap esforç per retenir-lo. Perquè considera que no val la pena pagar els 30 milions d'euros que figuren com a opció de compra.
Entén que hi ha alternatives molt més interessants, i a un preu més reduït, per millorar la parcel·la ofensiva. No ha quedat convençut amb les actuacions del '14', qui ha estat molt irregular, i no ha acabat d'adaptar-se a l'estil de joc dels blaugranes. A més, 'Hansi' li ha enviat diverses indirectes en públic, assenyalant el davanter de 28 anys pel seu poc compromís defensiu, que li ha costat rebre dures crítiques.
Ni tan sols les seves impressionants xifres, tenint dobles dígits en gols anotats i en assistències, han servit perquè el futbolista cedit pel Manchester United pugui quedar-se a l'Spotify Camp Nou. Però des de 'The Sun' han filtrat que hi ha un altre motiu més pel qual prefereixen pagar els cinc 'quilos' que van pactar com a compensació per no exercir l'opció de compra, abans que fitxar l'astre anglès a títol definitiu.
I aquí és on apareixeria la figura de Lamine Yamal. La relació entre Rashford i la gran figura del Barça no és dolenta, però tampoc és especialment fluida. I Flick ha arribat a la conclusió que no són compatibles, per culpa de l'excessiu individualisme i l'egoisme de l'ex de l'Aston Villa, que en més d'una ocasió ha acabat per desesperar el guanyador del Trofeu Kopa. Una cosa que ha acabat per sentenciar-lo.
No és casualitat que les millors actuacions del '10' hagin arribat quan ha compartit l'atac amb Raphinha Dias, i no amb el britànic, qui aquest cap de setmana disputarà el seu últim partit amb l'elàstica blaugrana, abans de dir adéu.
Rashford tampoc vol tornar a Old Trafford
La prioritat de Rashford era la de poder quedar-se al Barça, on es troba molt còmode i feliç. Però veient que aquesta opció ja està descartada, haurà de buscar un nou desafiament, ja que no sembla tenir la intenció de tornar a Old Trafford.
I s'especula amb un possible desembarcament a les files del Chelsea o de l'Arsenal.
